Formule 1 (Deel 1)

Ferrari laat Leclerc gewoon lekker z’n eigen strategie bedenken

3 likes

Misschien wel beter :joy:

1 like

En gewoon nu al zeggen dat ze voor de vijfde plek gaan.

Ja, opmerkelijk hè en voelt ook een beetje gênant om naar te luisteren (terwijl het bij RB misschien wel net zo gaat, maar dat heb ik nog niet gehoord)

@JustinBieber Veel plezier! Gelukkig zit het weer je mee dit jaar :grin:

2 likes

Naja best logisch toch? Zij kunnen op basis van berekeningen nu al wel zien dat er niet meer te behalen valt dan dat, tenzij er iemand uitvalt, etc.

Dat zal ongetwijfeld maar komt zo gek over.

Vind het realistisch. Je hoort dit overigens wel vaker, niet alleen bij Ferrari

Uhhh was dit nou wel zon handige actie van Ferrari?!?

Edit: gelukkig pakte het niet dramatisch uit…

Maar echt, begrijp ik goed dat snelste ronde bij Max blijft?

1 like

Ja en misschien krijgt Leclerc nog een strafje voor speeding in the pitlane :rofl:

Ja en volgens mij zakt LeClerc een plaats naar 6 vanwege een penalty (noem je dat zo?)

Wat een race! Prachtig.

Volgende week ook zo’n race

1 like

Dan ben ik jarig, dus ze gasn verdomme hun best maar doen!

1 like

Ik hoop op een mooie overwinning als verjaardagscadeau voor je!

Zijn er nog mensen die volgende week er live bij zijn?

1 like

Jazeker!!

1 like

Ik wil wel, maar de tickets zijn echt duur :woozy_face:

Het is wel echt worth it! :see_no_evil:

2 likes

Lando Norris schijnt weer single te zijn en… hij schijnt dit weekend ook nog eens in Zandvoort te zijn dus grijp je kans :lion:

6 likes

Neem een tas stroopwafels mee!

1 like

Denk je dat Ferrari incompetent is, komt Alpine er een schepje bovenop doen:

Samenvatting:
– in November 2021 hadden Oscar en Alpine een soort van overeenkomst gemaakt, niets getekend, het contract zou binnen 10 werkdagen komen.
– Uiteindelijk 4 dagen (!!) voordat het seizoen begint, in Maart 2022, krijgt Oscar alleen een contract voor 2022 als reservecoureur bij Alpine, nog niets over 2023 en verder, dat zou nog komen want ze hadden het zo druk met pre-season.
– Omdat er haast was en er allemaal geen tijd was, heeft de juridisch persoon van Alpine boven hun overeenkomst uit November ‘legally binding Heads of Terms’ gezet, maar Oscar heeft alleen een versie gehad zonder dat.
– Alpine wilde hem 2 jaar in Williams zetten en dan daarna naar Alpine. Maar aangezien dat 1) lang duurt en 2) Alpine dus een fucking shitshow is, is hij verder geen kijken.

Wat bizar van zo’n groot bekend team dat ze zoiets niet op orde hebben zeg. En vind het ook sneu voor Oscar dat hij zoveel gezeik over zich heen kreeg over dat hij niet loyaal was naar Alpine en dat hij niet zoveel moest relschoppen terwijl hij nog niet eens in F1 had gereden. Hoop dat ie de verwachtingen waar maakt!

2 likes