Formule 1 (Deel 1)

Ja wat een troepje maken ze ervan zeg. McLaren doet het ook niet veel beter, die hebben Piastri blijkbaar op 4 juli laten tekenen en Ricciardo 2 weken later nog openlijk laten verkondigen dat hij echt bij McL blijft en z’n contract uit dient.

Ik lees nu trouwens Ricciardo reservedriver bij Mercedes en Gasly naar Alpine. Wordt leuk, het schijnt dat Ocon en Gasly echt een hekel aan elkaar hebben.

Edit: god wat een sneuneus die vuurwerk op de baan gooit
Edit2: HAHAHA en duiven op de baan

1 like

ugh, rode vlag door die rookbommen :expressionless:
hahah die duiven ook :joy:

3 likes

Dat kan nooit een F1 liefhebber zijn :joy:

Haha, Amsterdamse duiven kijken nergens van op.

2 likes

Wat heb jij gedaan vandaag? Ik ben duivenverjager op het circuit :joy:

3 likes

Ieder z’n vak :star_struck:

2 likes

Pffff wat een stelletje aso’s met die oranje rook

1 like

ja zou wat zijn als het dan weer rood werd en max zijn tijd niet meer kon verbeteren. Zit je dan met je rot flares als “oranje fan”

1 like

Ja hebben ze het zelf voor Max verpest, zou echt heeeel naar zijn. Gelukkig lijkt het mee te vallen

1 like

Pff hoop dat ze morgen de rookbommen gewoon bij zich houden. Verpest het weer voor de rest.

Bij de ingang staat dat flares niet mee naar binnen mogen dus ik vraag me nu wel af of daar op gecontroleerd is. In ieder geval niet goed dus.

Lijkt me veiliger voor alle coureurs als die flares inderdaad wegblijven. Net terecht dat de gooier meteen verwijderd is. Ik hoop dat dat anderen zal afschrikken hetzelfde te doen.

1 like

Het is natuurlijk ook niet te doen om elke bezoeker te onderwerpen aan een full body search, zo’n ding frutselen ze ergens onder of tussen en je bent binnen

2 likes

Ik had zelf gedacht dat dat best een grote verpakking moet zijn, maar niet dus?

Je tas wordt bekeken, maar er wordt niet gefaulleerd.

Nee hoor, het zijn dunne staafjes. Die stop je zo in/onder de rand van je broek ( heb in een donker verleden op de fside gezeten…)

Geen kunst aan om die dingen ergens mee naar binnen te nemen

Je kan ook geen 100.000 mensen fouilleren…
Hopelijk gebruikt iedereen morgen gewoon z’n gezonde verstand.

1 like

Hahaha dacht dat ze bij Viaplay erg waren met de uitspraak, maar die jongen die voor de NOS in de pitlane loopt zegt ook rustig Sjarrel Leklerk

5 likes

Hahaha ik hoorde het ook!!

2 likes

Jeetje lijkt wel begrafenismuziek dit

Beetje awkward dat Max daar in zijn eentje vooraan staat zeg. Die random beelden van Amsterdam tussendoor ook?

Haha daniel kan zelf viben op t wilhelmus. :joy:

4 likes