Ja, ik vond het ook te vaak herhaald inderdaad. Ook voor de coureurs zelf zoals Ricciardo ook al zei, die moeten daarna weer hun auto in.
Als je het nog een keer wil zien kan je de beelden zelf wel terugzoeken.
Zo inderdaad! Zoān crash en er dan mee wegkomen met brandwonden op je handen is wel echt top. Ik hoop wel dat hij volgend weekend hersteld is, het zou zuur zijn als dit zān laatste F1-optreden was.
Ik denk dat het verstandig is als hij niet rijd. Snap dat het een klote laatste race is.
Maar je moet ook maar durven
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen en hoe die gaat rijden!
Ben ik ook heel benieuwd naar! Gutiérrez had geen superlicentie meer dacht ik, dus misschien Vandoorne dan⦠Of Hulkenberg, dat zou helemaal vet zijn haha.
Achja hij is toch alweer kampioen haha
Stoffel rijdt normaal de Formule E, dus vraag me af of dat kan.
En de Hulk heeft al ingevallen bij een ander team, ben benieuwd of hij dan nog bij Mercedus mag rijden dit seizoen.
Wel leuk eens een race zonder Hamilton
Vandoorne zit nog in Valencia voor de Formule E en Bahrein heeft blijkbaar best strenge corona-maatregelen, dus de vraag is of hij nog op tijd in Bahrein kan zijn. Ik hoop heel erg dat ze George Russell in de Mercedes neerzetten en dan Nissany in zijn plaats in de Williams, die heeft vorige week FP1 gereden in die auto en is volgens mij nog in Bahrein. Voor het kampioenschap maakt het allemaal toch niet zoveel meer uit.
En Mazepin, blegh. Weer zoān typje met een rijke vader. Vind het echt kut voor Ilott vooral, die had het naar mijn idee veel meer verdiend.
Wie hem ook vervangt ik zou niet graag in zijn schoenen staan Dan ligt er toch wat meer druk op je dan wanneer je iemand in een Haas of een Renault vervangt.
Is Hulkenberg een optie?
Is een optie, maar onwaarschijnlijk. Hulk heeft eerder dit jaar de rol van reservecoureur bij Mercedes afgewezen omdat dat āeen achteruitgangā zou zijn, dus ik denk niet dat ze hem nu snel zouden kiezen. De roddels zijn dat Vandoorne vandaag naar Bahrein vliegt na de test in Formule E in Valencia.
YESSSS George Russell vervangt Hamilton zondag!
Ik hoop zoooo dat hij nu zijn eerste punten scoort
Jaaa love it! George-fangirl hier. Ik hoop dat ie laat zien wat hij kan en gelijk dat podium op rijdt
Zo tof voor hem! Hoewel ik het Stoffel ook gunde haha.
Hiermee kan George wel echt bewijzen dat het aan zān auto ligt haha. You George!
Dat is tof, ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik hoop dat hij onwijs goed rijd en zichzelf helemaal op de kaart zet. Want in een William doet hij het echt goed. Zeker de kwalificatie.
Schumacher nu officieel bevestigd voor Haas.