Twitter gaat helemaal los. Prachtig. Ook Lando is lekker bezig met zijn laatste 3 Tweets.
Volgens mij ben ik een van de enige die echt voor albon aan het duimen ben. Denk echt dat die druk van de media veel met die jongen heeft gedaan.
Oh ja ik ook hoor, maar toen hij zei āahhhh they race me so hardā dacht ik ⦠oke vriend
Edit: en misschien beter voor Alpha Tauri, want ik vind wel dat Max het nu gewoon in zijn eentje moet doen waar sommige anderen een teamgenoot hebben die ze kunnen helpen, als je snapt wat ik bedoel. Zoals Bottas die Max achter zich kan proberen te houden, zodat Lewis geen druk van Max heeft, bedoel ik dan.
Ik vind het zo kut dat Red Bull Racing volledig in het teken staat van Max, alles gebeurt om wonderkindje Max naar een hoger niveau te trekken. Ook een 2e coureur is niet eens een gelijkwaardig teamgenoot, maar alleen iemand om Max te ondersteunen. Lijkt me als 2e coureur ook echt kut. Volgens mij ook de reden dat DaniĆ«l naar Renault is gegaan. En ik begin Max ook steeds minder sympathiek te vinden, als hij dat ooit al is geweest, met zān snarky kut comment naar Alex na zān podium van afgelopen weekend.
Ik hoop voor Alex dat hij nog een jaartje krijgt om zich te laten zien, maar ik vraag me af of hij er zelf wel blij van wordt, met al die druk steeds
Oh disclaimer: naast George-fangirl ben ik Alex-fangirl dus niet helemaal objectief
Snap je wel, maar is dat niet bij veel teams? Bij zeker 3 of 4 teams kan ik je coureur 1 en coureur 2 aanwijzen⦠ben ook geen Max fangirl hoor, maar hij is wel een van de grootste ābeloftenā in de F1 op dit moment, dus snap wel dat het wat meer om hem draait.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan, en nog een impopulaire mening; ik vind hulkenberg helemaal niet zo sympathiek als iedereen. Hij doet tegen pers alsof dat redbull zitje al van hem is terwijl op langere termijn albon nu beter heeft gescoord dan hem in zn carriĆØre
Max rijdt gewoon goed. Teamgenoten met dezelfde auto zouden nooit zo ver uit elkaar moeten finishen. Dat gebeurt nu wel, Alex of gasly toen. Dat is gewoon slecht.
Ja tuurlijk, noem een Mercedes, Ferrari en Renault. Daarom de disclaimer, ik ben niet helemaal objectief. Ik vind alleen dat RBR de laatste jaren zo slordig met 2e coureurs om gaat, eerst Daniƫl die moest wijken voor Max, toen Gasly die na een half jaar terug kon naar Toro Rosso en nu Alex met al die haat en druk. Dat zie je dan weer niet bij de andere teams.
Omdat andere teams niet tot de top behoren.
Jaar geleden was dat bij Ferrari ook, toen ze nog een goede auto hadden.
Loooool, de eerste vrije training is bezig en Russell staat vooralsnog op de eerste plek⦠mooi toch dit
Deze jongen had al wereldkampioen kunnen zijn in een goede auto, denk dat ze hem in een stoeltje zetten als er een vrij komt bij Mercedes.
Je zou denken dat Bottas onderhand wel weet hoe die moet starten. Wat een kneus ook. En wat kut voor Max en Charles.
Zonde, Mac heeft echt zoveel pech altijd wat is dat toch
godddd wat jammer!
Altijd als ze bij ziggo max de hemel in prijzen valt max altijd uit. I call conspiracy
Kan eindelijk weer eens kijken, zat er helemaal lekker voor en dan dit
Hoe kan Olav met droge ogen zeggen dat Vettel Albon inhaalt āmet DRS en alā en 20 sec later over iemand anders āDRS kan nog nietā echt die man. Wat een fouten soms
Russel no power maar wel snelste raceronde. Het is echt de auto van Lewis, zelfs het geklaag is voor geprogrammeerd.