Mag wel een klapband krijgen.
Hij is er al zo’n beetje
Max kan beter meteen gewoon naar binnen duiken
Ja al verwacht dat dit zou gebeuren
Haha box
Matig Krijgen we de “Get in there Lewis”-act weer zo meteen
Maar even he, hoe kan Bottas zo veel slechter zijn. Bizar dat verschil
Nou ja, denk wel dat Max hier niet al te zeer van zal balen eerlijk gezegd. Red Bull had gewoon de pace niet op de medium band. Als ze eerder hadden gepit had dat ook niets uitgemaakt waars
Daarom ben ik wel een keer klaar met die Hamilton hegemonie
Hahaha je kan het zo uitschrijven meestal
Get in there Lewis!!
WOOE! Great job guys!!!
Na 98 keer weet je natuurlijk ook niet meer wat je nog kan zeggen
Gezellige binnenkomst hier, “fijne moederdag, mag de tablet aan buiten”
Doen jullie ook altijd het geluid uit als Hamilton wordt geïnterviewd? Ja ik ben een zuurpruim
Hij had ook een lang verhaal vandaag.
Even een heel random bericht in dit topic, maar ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen. Weet iemand waar ik legit (er zijn zoveel sites?!) kaarten voor de formule 1 in zandvoort kan kopen?
Hadden jullie dit al gelezen?:
€40 per maand in Scandinavië. Als dat ook in Nederland zo zou zijn denk ik dat veel mensen (terecht) afhaken
Ik zag het ja. Nou is alles duur in Scandinavië, dus ik ben heel benieuwd naar de Nederlandse prijzen. Anders is een officieel F1-tv abonnement een goed alternatief!
Ik hoop trouwens wel dat ze dit moment aangrijpen om Olav Mol en Jack Plooij eindelijk eens van de buis te halen en op zoek te gaan naar goede commentatoren
Ja dit zag ik ook inderdaad! Dat is nog wel te doen.
Ik vind Olav en Jack wel leuk
Jack is positief en negatief getest, dus winkelman neemt het weer over.
Ik ben wel fan van olav en Jack. Dus ben benieuwd.
Nergens vrees ik, dat is toch allang uitverkocht? Op dutchgp.com heb je wel een resell platform, misschien heb je daar nog wat aan? Geen idee hoe dat verder werkt, als het een soort marktplaats is is het natuurlijk ook maar net wie je treft.
Er blijven 6 races gratis te zien waaronder Zandvoort, wat het daarna gaat kosten is nog niet bekend. F1tv.com is geloof ik 7,99 per maand, dat scheelt nogal met 40 pm
Edit: oh, spuit 11, dat staat hierboven ook al…