Kun je een F1 abbo delen?
Edit: ho, ik quote je nu per ongeluk haha.
Kun je een F1 abbo delen?
Edit: ho, ik quote je nu per ongeluk haha.
Geen idee, maar als het kan wil ik wel meedoen
Maar een F1tv pro abo is ook duurder in landen waar de andere abonnementen duurder zijn. Dus die zal ook wel aangepast worden mocht viaplay heel duur worden. Anders koopt niemand dat
Wat een spannende kwalificatie tot nu toe
Echt spannend😱 en leuk ook voor Giovinazzi dat hij door is!
Ja leuk! Ben benieuwd wat q3 gaat worden
Oh oh Leclerc
Ohhh Leclerc, gerum
Wel slordig hoor, te gretig?
Oh nee Charles! Ik hoop dat ie morgen toch op pole kan starten
Ja leek wel te relaxed.
Vind dit wel een spannend parcours met inhalen enzo want zo gesloten of gaan ze dan achter elkaar blijven rijden
Zou zomaar een Schumacher’tje kunnen zijn toch? Er zijn meerdere wegen naar pole. Zoals je auto in de vangrail parkeren.
Eigenlijk snap ik dan niet dat we dat niet vaker zien, even je auto in de vangrail gooien om die pole vast te houden
Nou er zit wel een risicootje aan vast he 🥲😋 Miss kan hij nu niet vanuit pole starten maar vanuit pit. Hangt er vanaf wat er aan gerepareerd moet worden…
Dat deed Schumacher ooit ook eens een Monaco, dat heeft hem destijds straf opgeleverd.
Leclerc gaat helemaal niet starten vandaag
Ik las vanochtend nog pole, maar jeetje.
Oh kut 't is al laat, ff snel ontbijten en douchen
Had die hem maar toch gewisseld, waren het alleen maar gridstraffen, dan wel kans op WK punten. Nu helemaal geen punten.
Ahh wat zuur voor Leclerc! Helemaal op dit circuit…
Aah dat is zuur. Zouden ze dan mooi weer hebben gespeeld in de hoop dat het nog goed kwam of er toch pas echt op het laatste moment achter zijn gekomen?