Oooh perez doe alsjeblieft voorzichtig! Alleen als het echt kan je er langs persen.
Hoop toch echt dat Norris het podium houdt zeg
Ik hoop dat ze bij Red Bull bedenken dat ze Perez naar binnen kunnen halen voor de snelste ronde, als hij niet langs Lando komt
Hm ja maar is ook wel weer een risico, een extra pitstop. Als het fout gaat dan is het ook weer zonde voor het constructors championshipā¦
Beetje saaie race maar oh wat een fijne uitslag.
Max 1, Sainz en Norris ook op podium. Perez goed gereden. En Hamilton!!
Bye bye Jankmuil Hamilton
Yesssss! Mān favoriete podium tot nu toe dit seizoen!
Netjes hooor. Ook blij voor Vettel
Zo leuk! En al die oranjefans in beeld net haha
Same!!! Echt zo tof!
Viel bijna in slaap tijdens de race, maar wel mooi podium!
Norris ook gewoon boven Bottas!!
Race was beetje saai, geen safety car die ik wel verwacht had. Maar wat een fijne overwinning van Max!
Is in dr voorbeschouwing in beeld gebracht dat hij ook echt een kans had. Als hij hem zelf niet in de muur had gereden e.d.
Saaie race, maar wel onwijs blij. Het seizoen duurt nog een tijd, maar dit is toch wel echt al gaaf
Mercedes heeft een sorry voor Bottas en Hamilton geplaatst waarin Toto vanalles zegt. Op de achtergrond hoor je het Nederlandse volkslied. Vind dat het best respectloos.
Mijn respect voor Hamilton elke keer als hij een race niet wintš
Hij zegt ook doodleuk dat hij hier niks van hoeft te leren maar dat het voor het team een les moet zijnš¤®. Want zelf kon die bij de kwalificatie niet harder natuurlijk
Ik ben jaloers op mensen die Monaco saai kunnen vinden, ik heb echt 78 rondjes met mn hart vastgezeten
Geen f1 maar wel indy 500. Ben benieuwd naar Rinus.
Zag dat er ook een vrouw meedoet, zo tof!