Formule 1 (Deel 1)

Wel echt sneu voor hem! Hoop stiekem nu wel op een podium voor Sainz of Norris. Laat Hamilton maar vooral lekker in het middenveld blijven rijden de hele race.

1 like

Offff Sainz EN Norris! Ik ben voor!

2 likes

Nog beter! Weg met die Mercedessen van het podium!

2 likes

Ben helemaal niet gewend dat we zo weinig van Hamilton zien, wat een verademing :joy:

7 likes

Sttttt :shushing_face::shushing_face::shushing_face: don’t jinx it

3 likes

Ik merk dat ik er juist nerveus van word en ben alleen maar aan het duimen dat Max zonder problemen als eerste over de finish komt.

1 like

Aaaah Bottas

Omggg Bottas :scream::scream:

Woaaaaaah wat gaat dit mis voor Bottas zeg

Aaah wat knullig dit sneuuu

Oei pijnlijk

Zo zielig :pleading_face:

Ach gerum wat een kut manier om er uit te gaan

Ziet Olav nou niet dat Vettel Gasly heeft ingehaald?

Wat een gezeik weer van Hamilton. Zeiksnor rijdt niet vooraan en opeens gaat ie los. Haal Gasly dan gewoon in jonge daar is het een race voor

4 likes

Ik lees in de live blog dat Gasley rookwolkjes achter z’n auto heeft en mogelijk motorproblemen. Hoop het niet!

Haha dat lachje na het geklaag van Hamilton was wel weer grappig maar hij mist idd soms echt belangrijke dingen

Ik vind Hamilton zo’n zeikerd. Zodra hij geen eerste ligt loopt ie alleen maar te mopperen.

1 like

Wel good job voor Perez dit!

Het begon saai, maar het is best een prima race tot nu toe! Ik hoop dat de 1-2-3 van nu ook samen op het podium belanden

Het valt me ook wel op dat Ricciardo bij McLaren echt niet lekker uit de verf komt

2 likes