Formule 1 (Deel 1)

Kan de band van Hamilton niet vandaag knallen zoals bij Max op Baku :relaxed: (Sorry voor deze slechte gedachte :relaxed:)

2 likes

Ahhh yes, nu nog vasthouden!

2 likes

Zoooo spannend dit!

1 like

Ik heb hier ook tranen in mijn ogen. Heb weer mega lopen gillen bij de inhaalactie en daarna tot aan finish.

1 like

Holy shit :scream::scream:

1 like

Ongekend dit

1 like

Ahhhh wat was dit spannend! Heerlijke tv

2 likes

Wow ik kan niet meer joh wauw

1 like

Wauw, normaal een saaie baan dit maar zo willen ik hem wel vaker zien!

2 likes

Ik ben wel benieuwd wat Hamilton nu gaat zeggen. Een tijd geleden las ik in een interview met Horner dat Verstappen onder de huid van Hamilton is gaan zitten maar Mercedes ontkende dit min of meer. Maar ik denk dat dat dit echt wel wat doet met Hamilton.

3 likes

Ja echt mooi is dat. Ik heb het niet zo op Hamilton, het is ongetwijfeld een goede rijder maar ik vind hem alles behalve sympathiek.

Mooi, eerst de actie van Perez en daarna die van Verstappen :partying_face:

1 like

Ik vond Hamilton nu voor het eerst wel sympatiek over komen! Hij nam zijn verlies sportief op vond ik. Hij is natuurlijk een professional, maar ik zou echt met een heeeeel zuur gezicht op dat podium verschijnen haha

Maar wat een race!! Wow zat echt op het puntje van m’n stoel, zo genoten. Was de 1e race dat ik m’n vriend geconcentreerd mee zat te kijken haha

1 like

Ik ben benieuwd vanmiddag!
Op Ziggo sport is nu Dutch road trip erop in Oostenrijk. Met dus Verstappen, Perez, Gasly en Tsunoda. Lijkt wel wie is de mol :rofl::rofl:

2 likes

Wie is er vandaag of volgende week live bij??

Veel kijkplezier zo

1 like

Ik vind “welkom vrienden en vriendinnen van de sport” altijd zo schattig van Olav Mol.

Ik zit klaar :sunglasses:

3 likes

Hier zit ik ook klaar. Voorlopig even voor het laatst dat ik F1 op tv kan kijken want vanaf volgende week heb geen ziggo sport meer dus dan moet ik even uitzoeken waar ik het dan kan kijken.

2 likes

hahah LB, oftewel ‘lekker belangrijk’

3 likes

Lekker gaatje wel zo, hopelijk blijft dat zo :blush:

1 like

Matige pitstop voor Perez