Formule 1 (Deel 1)

Lekkere stop voor Max! 2.0 :slight_smile:

1 like

Heb ik nou de pit Verstappen gemist of loop jij voor? Want ik zag alleen een pit van Perez.

? haha ā€˜jij lijkt’ wat

Haha ik was te snel met opslaan.

Ah, Lewis is een stuk sneller op de harde.

Edit: oh deze ronde ineens niet meer

haha ik kijk via ZiggoGo, meestal loopt die wel een beetje achter. Ben nu bij rondje 36/71.

1 like

Beetje saai tot nu toe :face_with_monocle:

1 like

Ik verblijf mij verbazen over Hammie die alleen maar bezig is met Max.

1 like

Het is en blijft een slechte verliezer haha.

1 like

Mag van mij nu ook wel. Ik heb even geen zin in safety cars en dat soort ongein vandaag.

1 like

Ja dat blijkt steeds meer net als Toto Wolf, dat is ook zo’n slechte verliezer.

1 like

Echt jammer dat Hamilton het al zo snel opgeeft. Snap wel dat hij zoiets heeft van ach 't lukt me niet, maar dat ze gewoon zeggen van ā€˜ja rij maar gewoon uit’…

Ik begin er langzamerhand wel meer vertrouwen in te krijgen dat Max dus echt wereldkampioen zou kunnen worden dit jaar.

4 likes

Ik word vooral zenuwachtig als het zo goed gaat. Natuurlijk wil ik dat Max wereldkampioen wordt maar ik durf elke keer pas echt te juichen als hij over de finish is.

4 likes

Ik vind het echt een grote prestatie dat het team van Max die boardradio’s verstaat, het klinkt echt nergens naar

6 likes

Haha ik versta er ook echt nooit wat van.

Jaaaaa hoooor

1 like

Lekker hoor. Ben wel benieuwd wat Hammie nu weer te zeggen/afschuiven heeft.

Maar als je ziet dat het niet gaat lukken qua pace heeft het geen zin om te pushen. Je gaat het niet halen en je fuckt je banden op.

1 like

Wie kijkt?

Wie is er live bij trouwens? Ik ken dus ongeveer zeven mensen die daar nu zijn, waar ik het van weet dan. Twee zelfs met speciale Max Verstappen kaarten. :pleading_face:

1 like