Formule 1 (Deel 1)

Ik kijk, maar niet live vanuit Oostenrijk :wink: Wel veel oranje fans inderdaad!

1 like

Ja hier in mijn omgeving ook veel, echt jaloers :sob: Ik kijk dus vanaf thuis haha

1 like

Ik kijk ook vanaf thuis, ken gelukkig niemand die er is anders zou ik echt bizar jaloers zijn haha

Edit: Russell :heart_eyes:

1 like

Zo tof voor Norris ook. Vind het alleen jammer dat Ricciardo er niet zo veel van bakt tot nog toe (mijn male crush :heart_eyes:)

2 likes

Ja love Ricciardo ook maar damn het wil echt nog niet dit seizoen…

1 like

Omg Norris :scream::scream:

2 likes

Wat een leuke kwalificatie volgorde zo! Die norris :sweat_smile:

3 likes

Perez er ook lekker bij

1 like

Wat een lekkere kwalificatie. En wat tof dat Norris tweede start.

2 likes

Deze kwalificatie, wow. Norris, fantastisch!

1 like

Zo leuk hoe die oranje supporters toch ook wel voor Norris juichden. En dat gejuich toen Hamilton vierde tijd reed :redface: moest hij nou huilen?

2 likes

Leek er wel op inderdaad.

Misschien besefte hij dat z’n tijd er op zit en de nieuwe generatie eindelijk echt aan de beurt is😅

2 likes

Ik vond het ook lijken alsof hij tranen wegveegde, @Whistle. Hamilton zorgt wel voor toneel zo. Ik ben benieuwd wat hij nu gaat zeggen in interviews, dat ga ik zo eens opzoeken. En o ja, dat gejuich toen hij zijn rit had gereden inderdaad. Ik begrijp het wel, maar echt sportief is het niet. :hot_face: Het gejuich voor Norris daarentegen weer wel. :partying_face:

Ik dacht ook dat Hamilton zat te huilen :sweat_smile:

1 like

Ik zit er klaar voor. :tada:

1 like

Wij willen eigenlijk nog ergens een drankje doen… met F1 aan op mobiel op tafel :woman_shrugging:t3::joy:

2 likes

Dat heb ik al vaker zien gebeuren dus why not :joy:

1 like

Perez :woman_shrugging:t2: Die had beter een paar rondes kunnen wachten

Hij was erg voortvarend inderdaad :woman_shrugging:t3:

Nou idd