Ja heerlijk
Vrijdag stressen in de quali
Zaterdag stressen in de sprint
Zondag stressen in de race
Ik weet t nog niet, voor mn weekendinvulling is het leuk maar voor m’n hart niet haha
Perez
Verstappen loopt nu in ieder geval toch wel redelijk weg van Hamilton. Vreesde ik wel een beetje voor na de kwalificatie van gisteren… dus fijn om te zien!
Is er nu eigenlijk ook een extra punt voor snelste race ronde? Nee toch?
Nee denk het niet. Volgens mij enige punten die je in de sprintrace kunt halen zijn 3,2 of 1 punten afhankelijk van je finish positie dus.
Edit: Op zaterdag zullen er namelijk zes punten verdeeld worden. De winnaar van de sprintrace krijgt drie WK-punten, de nummer twee krijgt er twee en de nummer drie krijgt één puntje. Er wordt in de sprintrace geen WK-punt uitgedeeld voor de snelste raceronde.
Aldus: Hoe werkt het F1 sprintrace-weekend? | F1Maximaal.nl
Ik vind 17 ronden echt te lang voor een sprint. Net alsof je een 5k lopen een sprint noemt omdat er ook een marathon bestaat
En ja ik ben salty omdat ik bang ben dat er banden gaan knappen in deze laatste ronden
Haha ik zit ook wel een beetje de rondes weg te kijken vanwege de banden.
Netjes hoor!
pole position voor Max.
Haha net zo’n koets momentje. Zwaaien
Ik weet niet maar dit voelt toch allemaal wat ongemakkelijk
Max zwaait ook echt zo van: ah ja, jullie komen toch voor Lewis dus whatever
Ja dat en Max zwaait maar wil ook de interviewer aankijken, Lewis was er al snel klaar mee en zit verstopt in een hoekje en Bottas hangt bijna uit de bus
Fuckkkk
goddvver
Godver echt kei- en keihard. Gelukkig stapte hij uit.
Neee hij heeft echt last lijkt het, wat een genadeloze klap
Dat was echt een zware klap voor Verstappen