Ik heb hier echt zitten schreeuwen man, schrok me kapot.
race suspended ook
En die eerste bochten waren zo gaaf om te zien, wat een gevecht. Net toen ik zei tegen mn vriend dit gaat zo fout ging ie van de baan af
Volgens mij ook echt de hardste klap die hij heeft gemaakt in de F1 tot nu toe.
Ja jezus zeg, dit viel te verwachten. Wat pijnlijk om te zien voor Max.
Oef, deze was hard. Hij stond ook flink wankel op z’n benen leek wel
Die rode vlag: nu mag Hamilton z’n auto toch herstellen, zonder tijd te verliezen?
Ja klopt, deze man is echt geboren voor dit soort geluk
Ik hoop echt dat alles goed is met hem. Hij zag er wankel uit hoor.
Hoop echt op een flinke straf.
Die beelden net van Hammie lijkt wel of hij een straf ziet aankomen.
Sorry hoor maar wat is Hamilton toch een ***. En dan ook gelijk afschuiven op Max op de boordradio. Ik hoop echt dat Hamilton een flinke straf gaat krijgen maar dat zal wel weer niet.
Ik ook. Gun hem echt geen overwinning.
Ik hoop dat Hamilton een dikke straf krijgt, maar omdat het op Silverstone is ben ik erg benieuwd.
5, 10 sec tijdstraf of diskwalificatie toch? Of zijn er andere opties? Ik zit met mijn billen bij elkaar geknepen wb de straf
Ik erger me echt kapot aan die Coronel joh. Ik snap heus dat je voor Max bent maar die uitspraken kunnen echt niet. Dit was geen opzet van Hamilton. Robert Doornbos legt het tenminste goed feitelijk uit. Gewoon een inschattingsfout.
Doe maar diskwalificatie maar je weet nu al dat het under investigation => no further action wordt. Maar 5 sec of 10 sec straf is ook prima als ie maar zo min mogelijk punten van Max kan afpakken.
Wat een klap! Die auto is helemaal in puin
Jezus joh. Die zijkant ziet er niet uit. Ik werd er gewoon een emo van toen ik het zag. Wat een klap is dit geweest.
Ze hielden Max goed uit beeld trouwens.
Gadver dit gaat een gemeen spelletje worden van Mercedes naar de FIA.
Hoezo denk je dat?