Formule 1 (Deel 1)

Pff wat een race :sweat:

Mijn vriend kijkt dus sinds kort mee met F1. Vond dat helemaal leuk.

Ik uitleggen dat er een rode vlag was en dat dat een geluk bij een ongeluk was, want dan kan je je auto repareren. Ik: “net zoals vorige week toen Hamilton Verstappen van de baan kickte en
” Vriend tettert er doorheen: “No Hamilton didn’t kick him off, he allowed space, Max just steered too early”

Hij mag z’n eigen interesses weer gaan zoeken :triumph:

1 like

Lekker Alonso :raised_hands:t2:

1 like

Jaaaa Vettel en Alonso ik ben zo blij

En blij dat Hamilton in ieder geval niet eerste is :partying_face:

2 likes

En Gasly snelste raceronde hoop ik

Edit: jaaa!!

2 likes

Zo leuk voor Ocon en Vettel. En Gasly snelste race ronde wat toch een puntje minder is voor Hamilton.

2 likes

Wat een meesterwerk van Alonso jongens. Kan je echt merken dat het een supercoureur is met mega veel ervaring

2 likes

Alonso driver of the day :grin::partying_face:

2 likes

Ik word echt vrolijk van hoe deze overwinning wordt gevierd en wat is Vettel toch een fijne vent.

5 likes

Wat enorm jammer weer dit. Houd je bek eens joh

Ahh zo lief dat Alonso hem op stond te wachten!

En punten voor George! Eindelijk! Wel balen dat Latifi voor hem is gefinisht, die staat nu ineens boven hem in het klassement terwijl die het hele seizoen al onzichtbaar is

2 likes

Hamilton is echt op het circuit niet echt likeable :sweat_smile: vind zijn activisme op maatschappelijk vlak bewonderenswaardig, maar steeds die commentaren en boordradio’s maken het wel moeilijk om hem een leuke coureur te vinden vind ik

1 like

Zegt Alonso nou dat het ook voor Max belangrijk was dat hij (Alonso) Lewis achter zich zou laten?

Ik kijk nu terug.

Hoe staat 10s tijdstraf voor speeding in the pit lane (Gio) in verhouding tot 10s tijdstraf voor Hamilton die Verstappen eraf tikt?

Dit was een 10s stop & go dus was wel een zwaardere straf.

Nu kan die ineens wel excuses maken :roll_eyes:

Vettel is gediskwalificeerd. Hij had niet genoeg brandstof in de tank na de race.

Ahh Sebje :sob:

Maar dat betekent dan zeker ook weer dat Hammie doorschuift naar P2 en nog meer punten krijgt, lucky bastard

Ik ga 27 augustus naar Spa! Hou niet heel erg van F1, maar m’n vriend is grote fan. Kijk er wel naar uit! (als het doorgaat)

4 likes

Wauw wat gaaf! Ik heb ook eens naar tickets gekeken als verrassing, maar vond het echt niet te doen qua prijs. Jammer dat het zo’n dure sport is!