Leuk! Wij gaan de 28e
Bedoel je dat je vindt dat juist Hamilton een zwaardere straf had moeten krijgen? Ik hoorde daar gisteren over dat speeding in the pit lane een hoge straf heeft omdat het risico daar enorm is. Er staan daar al die monteurs etc, dus als er iets mis gaat heb je gelijk grote gevaren of zelfs kans op een dodelijk ongeluk. Weet niet of je dat bedoelde hoor, maar kan me voorstellen dat je denkt “jahoor, hoezo een zwaardere straf, terwijl ie geen andere coureur punten ontneemt🙄”
Ja, dat dus. Ik was vergeten te reageren op @Whistle ook. Ik weet dat de risico’s hoger zijn in de pit lane maar toch voelt het niet in verhouding. Gelukkig zit ik maar bij de toeschouwer FIA.
Ik ben ingeloot.
Aai dat is heel erg balen!
Ik vraag me wel af hoe ze het bepaald hebben. Of ze voor elke soort kaart een random generator hebben gedaan.
M’n vriend is ook uitgeloot helaas.
Ik las dat Japan ook niet doorgaat.
Blij dat Perez blijft! Geeft hopelijk ook vertrouwen voor betere resultaten
Oh jaloers! Veel plezier
Super leuk, ik ga morgen! Have fun!!!
Jaloersss! Veel plezier zeg!
Gaaf en jaloers! Heel veel plezier
Vettel
Heel jammer voor Norris, ik had hem een start vanaf p1 gegund.
Sneu voor Norris.
Hopelijk gaan ze wel weer starten, anders lijkt Hamilton weer goed weg te komen!
Jeetje wat een klapper. Hopelijk heeft het niet te veel last van zijn arm.
Vettel ook weer he, hij is degene die meteen kijkt of alles ok is. Top van hem
Vettel mooie vent. Als norris geen reactie had gegeven was hij denk ik uitgestapt.
Al kwam al wel heel snel de safety car.
Vettel is echt een top kerel, wat een mooie actie van hem.
Hoop inderdaad dat Norris gewoon kan rijden morgen, ik zit morgen op de tribune in mijn Lando Norris trui dus wil hem echt graag in actie zien
Ah top, we gaan weer rijden