Formule 1 (Deel 1)

Hahaha love it
Lewis ‘er komt water in m’n helm’ Hamilton en Max ‘it’s not that bad’ Verstappen :sweat_smile:

6 likes

Hammie is er klaar mee, z’n haar en z’n sokken zijn nat!

2 likes

Ik hoop zo dat Perez mag rijden.

4 likes

Biecht: ik vind dit bjina net zo leuk als racen zelf. Net zo spannend, net zo veel plottwists :joy:

2 likes

Ik hoop het stiekem ook wel, zou toch fijn zijn.

1 like

Herkenbaar. Maar wel met het resultaat dat het straks doorgaat, anders is het wel een anticlimax.

3 likes

Ik hoop wel dat ze uiteindelijk gaan racen al is het alleen maar omdat ik Lewis Hamilton het voordeel van een niet gereden race niet gun en ook omdat ik het Ricciardo gun om zijn 200ste race ook daadwerkelijk te rijden

2 likes

Jaaaa, dit is de beste reden om wel te starten :heart_eyes: :partying_face:

1 like

Hoop toch wel echt dat we gaan racen vanmiddag…

Het regent nog tot half 6

Ik raak hier echt van in de war, de ene helft van de kenners zegt hij moet voor 18:00 verreden zijn, de andere helft zegt hij moet voor 18:00 begonnen zijn. Wat is het nou?

Verreden

Ja zou dit wel echt heel zuur voor George vinden :cry:

1 like

Perez mag starten! :rocket:

4 likes

Ben bang dat we niet meer gaan racen…

M’n snacks zijn in ieder geval al op :call_me_hand:t2:

5 likes

haha de programmering van Ziggo Sport weet inmiddels ook niet meer wat ze moeten laten zien :joy:

2 likes

Het is wel de ultieme kamperen in spa experience. Daar zit je op de camping ook altijd met regen op de camping.

1 like

Ik zou zo schijtchagerijnig zijn als ik daar zat in die stromende regen en dit is je race.

6 likes

Ik ben nog het meest boos om Ziggo dat nu gewoon besluit voetbal uit te zenden :angry:

2 likes