Ja en je moet wel kijken/het geluid aan anders hoor je niet wanneer t weer begint
Op Ziggo Racing nu ook live vanaf spa.
Op ziggo racing zenden ze nog wel F1 uit maar dan moet je wel het uitgebreide ziggo sport hebben volgens mij.
Ik ben cheap tata dus heb geen ziggo racing of sporza. Barcelona staat met 2-1 voor voor de liefhebbers trouwens
Ik ben maar gaan gamen en heb de livestream nu via mijn telefoon
Ik heb wel medelijden met @Jeminae nu.
Heb je er zo naar uitgekeken, krijg je dit
Al lijkt de sfeer er nog best wel in te zitten
Ik weet ook niet hoe dit nu nog een succes wordt? Gaan ze dan als ze nog gaan rijden voor 10% van de punten rijden oid?
Wat zijn de weersvoorspellingen voor Zandvoort ??
Ik voel me elke x semi beledigd als iemand zegt dat fans die boe roepen naar Hamilton alleen kijken omdat er een NLer goed rijdt. Ik ben F1 ook veel intensiever gaan kijken door Max, maar gedraag mij gewoon hoor
Tussen 2 en 33 rondes zijn halve punten!
Volgend weekend zon zon zon dus hopelijk verandert dat niet
Nou elk nadeel heb ze voordeel: als er 2 rondes gereden worden is de kans wel groot dat Max 1e wordt en Hamilton niet kan inhalen haha
We hebben het circuit niet eens gehaald :’(
6 uur in de file gestaan bij het circuit. Parkeerplaatsen afgesloten ivm de regen en we werder steeds verder doorgestuurd. Op een gegeven moment waren we op een punt beland dat we zeker 50 minuten naar het circuit zouden moeten lopen. En toen hadden we nog niet eens een parkeerplek.
Dus we hebben besloten terug naar huis te gaan. Zitten al ruim 10 uur in de auto inmiddels
Ohhhh jeetje wat kut zeg….
Ik hoop dat je niet heel ver meer hoeft te rijden. Vanavond lekker op de bank met pizza of onderweg wat lekkers eten
Ze zijn aan het jeu de boulen in de grindbak hahahahhahha
Nog 45 min als alles meezit! Inderdaad maar lekker een pizzaatje vanavond. Wat een rotdag.
Was echt een droom die uitkwam, samen met mijn vader naar een GP. Hopelijk volgend seizoen weer een kans
Wat bizar joh, echt teleurstellend voor je.
Ah vind het zo rot voor je! Hopelijk volgend jaar een do-over!
10 minuten! Dan begint 't!
Ben benieuwd wat voor race ze zullen toestaan, of 't ook daadwerkelijk een uurs race wordt
@Jeminae wow wat balen! Klinkt ook niet alsof het nou echt top geregeld was. Hopelijk kunnen jullie volgend jaar met korting en voorrang kaartjes kopen oid
En nu hopen dat er niet na een ronde alweer een red flag komt… en dat Max’ auto heel blijft.
3 uur en 15 min gewacht dus beter maken ze er een spektakel van😅
Ik denk dat er snel een rode vlag komt.
Hoop eigenlijk dat ze het gewoon bij die 2 rondes achter de safety car houden zodat Russell in ieder geval 2e blijft en niet nog wordt ingehaald door Hamilton
Ik denk ook 2 rondes achter safety car en dan klaar. Het is echt nog lelijk zicht. Levensgevaarlijk.