Formule 1 (Deel 1)

Tuurlijk had hij dat dan niet gezegd, haha. Lekker profiteren van die makkelijke 12,5 punt dan ja togggg.

Zodra het dit seizoen in het (enigszins) nadeel voor Mercedes/Hamilton is, wordt er al gauw gezeurd en geklaagd vanuit die stal. Heel irritant.

Vond het nog alles meevallen dat Toto niet moeilijker deed over Perez die weer mee ging doen. Maar ja, die had waarschijnlijk allang geschoten dat ze toch niet meer gingen rijden.

Perez zal ook geen bedreiging zijn voor Mercedes als die helemaal achterin start.

Oke het is perez al eens gelukt, maar de kans is zo klein.

Later tijdens de race of achteraf heeft Mercedes wel een klacht ingediend geloof ik. Ik weet alleen niet meer waar ik dat heb gehoord of gelezen. Tijdens de race dan van Olav denk ik en anders geen idee. :woman_shrugging:t2:

Kimi stopt na dit seizoen!

1 like

Vandaag begint het spektakel dan eindelijk :partying_face::netherlands:

3 likes

Zandvoort gratis te kijken via Ziggo Sport zender :grinning_face_with_smiling_eyes: (wij hebben KPN)

1 like

Bedankt voor de tip :smiley:

1 like

Wat een top weer hebben ze dit weekend!

1 like

Kimi heeft corona en wordt dit weekend vervangen door Kubica

1 like

Leuk voor Kubica!!

2 likes

Hier invallen lijkt me inderdaad wel echt een cadeautje

2 likes

Die Perez, gewoon Q1 niet doorkomen…

Had hij ook last van verkeer zoals Vettel?

Lijkt me haast wel maar lieten ze niet zien op de camera’s net

Verkeerde timing met de nieuwe banden :disappointed:

Ik hoorde ze het net vertellen inderdaad, wat een stomme fout.

1 like

Ligt het aan mij of wordt er veel meer uitgelegd bij Ziggo sport? Eerder vandaag al over de vrije training nu weer dat bij de start van Q2 alles weer op nul staat en zo hoor ik steeds allerlei dingen.

Denk dat ze meer ‘nieuwe’ kijkers hebben dit weekend, ook omdat het nu buiten Ziggo te zien is misschien?

2 likes

Ik vind het toch wel extra magisch zo in Nederland hoor😂

5 likes