Formule 1 (Deel 1)

Iedereen: gevaarlijk, we zien niks!
Red Bulls: this is fine! :woman_shrugging:

Toch alweer red flag. Fia, wat wil je nou? :woman_shrugging:t2:

Misschien heeft papa Mazepin ze betaalt om nu te stoppen, zodat z’n zoon nu snelste raceronde heeft :joy: :see_no_evil:

3 likes

Hahahaha ja met niemand voor je is dat ook niet zo gek😂

1 like

Nou ik vind het een grootse prestatie, 2 rondes gereden in de regen en niet gespind! En in die omstandigheden gewoon de snelste! Wat een talent deze jongen, gaan we nog veel van horen :eyes:

5 likes

Whahahahahaha

Jup, toch afgelast.
12,5e punt wel voor Max
9 voor Russel en 7,5 voor Hamilton

Bohhhh echt medelijden met alle mensen die zouden gaan of er nu zijn. Heb je dan met je goeie gedrag gezeten voor niks.

1 like

Verstappen en vooral Russell vinden het zo te zien wel prima😅.

Ik weet niet of het goede antwoord nu 0 of 20 is, anyway, toch mooi dat de uitslag er niet tussen zat :joy:

1 like

Nou @Jeminae Hamilton hoopt dat je je geld terug krijgt :stuck_out_tongue:

4 likes

Haha maar snelste raceronde punt gaat alleen naar iemand die binnen de top 10 finisht. Dus helaas voor Mazepin :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Nou wat een race.

Oh wat BALEN! Hug voor jullie.

1 like

Awww ik had hem dat halve puntje best wel gegund.

1 like

Hoe kut. Scheelt dat de mensen die er wel waren ook een stomme race hadden.

1 like

Haha ja I know, maar dit is alsnog wel het hoogtepunt van z’n seizoen (/carrière) gok ik

1 like

Hamilton klaagt op insta dat ze die 2 rondes achter de safety car moesten rijden. Hij vindt dat ze gewoon hadden moeten aflasten. Ben ik nu heel zuur als ik me af vraag of ie dat ook gezegd had als hij pole position had?

5 likes

Ja, maar omgekeerd is het natuurlijk ook zo dat wij niet te genieten waren geweest als Hamilton pole had gehad en dan dus 12,5 punten in zijn schoot geworpen kreeg. Ik snap de teleurstelling van zijn kant wel. Ik ben vooral blij voor Russell. Al was het mooier geweest voor hem als hij de race had kunnen starten vanaf p2, denk ik.

1 like

Ja daar heb je ook weer gelijk in.

Wat gebeurt er als een race helemaal wordt afgelast? Moet er dan later in het jaar een extra race gereden worden? Want de reden dat ze dit zo deden was toch om een kwalificatie te hebben? Waarom is dat zo belangrijk?