Ik heb zowel bij Davina als bij de start met tranen in mijn ogen gezeten Ik ben ook veel nerveuzer voor deze race dan voor de andere races. Gek is dat wat een echte thuisrace met je doet.
Dan was vorige race perfect voor je met het aantal rondjes dan, niet met het eindeloos duren
Perez rijdt echt lekker hoor, gewoon ff van p19 naar p14 in 26 rondes
En inmiddels p8 al wejo
Het is nu wel echt spannend hoor
Ja echt sick, als hij geen driver of the day wordt weet ik het ook niet meer
Ik vind dit allemaal veel te spannend
Zo maar echt, durf eigenlijk niet meer te kijken
Hamilton zit wel weer lekker te klagen hoor hahahahha sjonge
Doet Hamilton dat wel eens niet als hij geen eerste rijdt?
Nehh
Ik word zo achterdochtig van al die boardradio’s haha, dan denk ik zit Hamilton nu niet net te doen alsof het lastig gaat zodat Verstappen dat hoort en even rustiger gaat en hij kan inlopen
Volgens mij is dat wel vaak het idee van Hamilton achter zijn boardradio’s. Je hoort hem vaak over de boardradio klagen over zijn banden om dan een ronde daarop snelste ronde te rijden.
Ik denk dat Mercedes er prima vanaf komt als er nog een gele vlag komt, dat zit nog wel in plan B gok ik
Als Bottas maar niet de opdracht krijgt zich straks nog in een badndenstapel te rijden
Deze race is zo spannend hahahha, echt ik kan het niet aan
Die doet alles voor sir Lewis dus ik zou er niet eens gek van opkijken
Weten jullie zeker dat ze elkaars boardradio kunnen horen als ze niet in hetzelfde team zitten?
Ja dat is openbaar voor ze, kunnen ze tactieken op afstemmen
Als wij t kunnen horen, dan kunnen zij dat ook. Maar niet rechtstreeks van auto naar auto nee