Ja de teams kunnen dat van elkaar horen, de rijders niet.
Correctie: die MOET alles doen voor sir Lewis heb het idee dat Valterri inmiddels liever heeft dat Max wint dan Lewis
Als ie wel weggaat hoop ik toch nog op de ultieme naaiactie in Yas Marina
Hahaha ja bottas krijgt constant op zân flikker dat hij te sloom is, vgm denkt hij inmiddels ook dikke middelvinger naar Mercedes
Ah ja oke hier doelde ik inderdaad op. Dus als Lewis klaagt, hoort Max dat niet. Tenzij zijn team dat dan weer tegen hem zegt
Haha nee anders word je knettergek als je constant lewis in je oor hoort tetteren over zân bandjes of pace
Maar dan kan dat dus nauwelijks bij je tactiek horen, zoals hierboven wordt gezegd
Perez, wat een heerlijke vent is het toch
âoh yes whoâs nextâ
Ja inderdaad en het is aan Red Bull wat ze natuurlijk doen met de info van Mercedes/Hamilton. Er wordt vaak info over de radio gedeeld om een actie bij het andere team uit te lokken.
Nouja ligt eraan of je een reactie uit wil lokken van het concurrerende team
Tuurlijk niet, tactiek word niet door max bepaald maar door de mensen buiten de auto. Die horen dus wel lewis zijn boordradio en maken op wat ze horen tactische beslissingen. Max niet.
Die Hamilton, pff. Ik kan hem echt niet uitstaan op de baan. En maar janken en maar zeiken op die banden en ondertussen rijd hij elke ronde sneller.
Ga toch weg, vent.
Idd! Je muil houden en racen
Ik vind de laatste 10 rondes toch wel bijna net zo spannend als bocht 1
Heerlijk die boardradio van Verstappen
IK VERTROUW HAMILTON VOOR GEEN METER
Die huilt nu en dan straks in de laatste ronde er voorbij. Ik durf pas te juichen als ie gefinisht is hoor
Ja ik ook, houd altijd in mn hoofd âyou first have to finish to finish firstâ
Ik kijk dit voor het eerst en ik had echt gedacht dat ze 1 rondje reden Ipv 72
Hahahaha huhh?
Dat sowieso, ik kan mij ook altijd mega irriteren als er voordat de finish vlag gezwaaid is, gejuicht wordt voor een overwinning.