Lekker pole position voor Max morgen omdat Bottas een gridstaf heeft en 2 punten erbij. En Hamilton geen punten en starten vanaf plek 5
Edit: Hamilton start vanaf 4 vanwege de straf van Bottas. En hoe leuk dat Ricardio op plek 2 start.
Lekker pole position voor Max morgen omdat Bottas een gridstaf heeft en 2 punten erbij. En Hamilton geen punten en starten vanaf plek 5
Edit: Hamilton start vanaf 4 vanwege de straf van Bottas. En hoe leuk dat Ricardio op plek 2 start.
Boeiende sprint race. P1 voor Bottas maar hij start achteraan tijdens de race, waardoor Max toch op pole start morgen. Lewis had een bijzonder slechte start en zakte maar liefst drie plaatsen. De manier waarop Lando hem voorbijging was echt heel moedig.
Heb ik geen tijd om de sprint race te kijken, gebeuren er opeens allemaal van dit soort wilde dingen! Toch maar even kijken of ik het kan terugkijken
@Twijfelaar ik heb ook sinds die Drive to Survive aflevering over hem echt een zwak voor Bottas nee niet door z’n blote kont in de sauna, maar meer hoe hij zo neergezet werd in die aflevering als eeuwige tweede in Mercedes, had echt helemaal medelijden met hem
Edit: teruggekeken, behalve de eerste ronde niet zo’n boeiende race verder maar wat superleuk voor Daniel Ricciardo dat hij op P2 start, McLaren is lekker bezig!
Ja vind die 2 ook echt te cute
Die medailles ook, best droog. Alledrie zeiden ze niet eerder medailles te hebben ontvangen.
Ik ben ook benieuwd wat erop geschreven is. Na de finish zag je zo’n vrouw ermee bezig met pennen / graveren?
Hun naam!
Oh toch wel!! Op de foto’s hierboven is dat dus helemaal niet te zien.
Zal net als bij hardloopmedailles wel op de achterkant staan
We hebben nog niet eens een ronde gereden en Hammi moppert al weer over de boardradio dat hij door Max de bocht niet goed kon rijden
Spannend dat gevecht tussen hammie en norris.
Zo balen vaaor tsunoda en gasly
Lekkere race voor McLaren hoor!
Kuttttt waarom heeft Max altijd zo’n pech
Noooo
Wat is dit??? Wat gebeurd er??
Omg hahahaha
Max vond het wel prima geloof ik
Godsamme, als ze elkaar zo opjagen dan blijven ze elkaar van de baan jagen
Hahahaha ik heb het niet meer