Ja had ik ook hoor
Bottas naar Alfa Romeo! Ben benieuwd of ie dit seizoen dan nog meer ‘streken’ gaat uithalen nu die toch weggaat haha
Duidelijk dat George Russell dan naar Mercedes gaat (supertof ), ben benieuwd wie er op het stoeltje bij Williams komt.
Er wordt veel gespeculeerd dat Nyck de Vries naar Williams gaat. Zou wel tof zijn nog een Nederlander in de F1.
Ja dat vertelde ze gisteren inderdaad ook bij Ziggo. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren er schijnt morgen weer het een en ander bekend gemaakt te worden.
Ik las vanmiddag ook ergens het gerucht dat de filmcrew van Netflix gisteren na de race op kantoor bij Toto Wolff mocht komen filmen om het tekenen van Russel vast te leggen. Nu is er een hoop aan te merken op drive to survive maar ik geef eerlijk toe dat tzt toch weer ga kijken.
Ik hoop echt dat Bottas dat zal doen! Nou ja ook weer niet, want dat is toch een beetje sneu. Max kan echt dromen van een team mate als Bottas dus hij verdient het niet om dan een beetje als droeftoeter die nog even zijn gram wil halen weg te gaan bij Mercedes.
Hoop wel voor Russel dat ie volgend jaar gewoon kan rijden ipv die lullige dingen als een zinloze pitstop en vervolgens over de radio “please abort the fastest lap attempt”
Ik zou echt by far niet geschikt zijn voor 2e rijder. Zou echt denken ja hoi stik erin, rij hier niet voor spek en bonen
Denk en hoop dat Russell wel beter behandeld gaat worden door Mercedes/Toto dan Bottas. In Bottas ziet Mercedes geen kampioen meer, in Russell wel een toekomstige denk ik. Denk dat de team dynamics flink gaan veranderen en dat Hamilton daar niet blij mee gaat zijn
Ik denk zelf dat hamilton nog een te grote naam is en mercedes gaat luisteren naar zijn wensen. Ik denk dat voor nu russel net als bottas een tweede rijder gaat worden totdat hamilton niet meer zo goed is als nu.
Ik ben heel erg benieuwd of Nick de Vries nog de F1 in gaat.
Alex naar Williams! Nu is alleen nog de vraag wie de tweede rijder bij Alfa gaat worden
Weten we al zeker dat Giovinazzi niet blijft? Anders misschien Nyck de Vries daar
Kubica in Monza ook in plaats van Raikkonen
De foto’s in dit artikel kunnen echt niet
Er stond ook eerst Paul Gasly, maar dat hebben ze aangepast
Dit filmpje is echt geweldig. Waarom zijn de meeste van die coureurs stiekem zo leuk.
Ooit zag ik in Norris een (Lilo &…) Stitch en sindsdien kan ik het niet níet zien. Too adorbs.
Haha ja voel me een beetje zo’n vies oud wijf dat ik al die jonkies zo leuk vind
Lando en George zijn gewoon leuk.
Ja hallo, ben ik weer, maar ik heb de laatste tijd dus ook echt een crush op Bottas ontwikkeld. Kijk nou hoe hij kiiiijjjkkkttt.