Waarschijnlijk Russell nog 8e ook omdat Stroll zijn gas niet los liet in de gele vlag
Nog beter!
Wat een heerlijke race dit! En wat een mooi podium zeg!
Wat een heerlijk, sympathiek podium.
Vond het interview van Lewis heel fair, niet echt vingertje wijzen naar Max maar dat het âunfortunateâ was.
Gunde deze jongens alledrie het podium!
Ja belachelijk interview! Bottas rijdt onwijs goed en dan moet hij daar commentaar geven op die crash. Laat hem genieten van zijn goede race.
Dat is Bottas zijn lot. Alles wat hij goed doet wordt overschaduwd.
Edit: overschaduwd door anderen.
Lewis en Max moeten zich om kwart over 5 melden bij de stewards! Ben benieuwd wat de uitslag is en de statements van de teams. Volgens mij hebben ze beiden schuld en ik hoop daarom dat het als racing incident wordt afgedaan. Goddank voor Lewis dat die halo er was!
Ik denk dat er geen straf meer zal komen. Duurt wel erg lang.
Edit. Ik was te vroeg.
Verstappen 1e 3 GPâs 3plaatsen terug in de startopstelling
Zegt mijn vader
Edit: Oh alleen bij de eerstvolgende
Ook niet echt het einde van de wereld. Hij moet nog een keer een motorwissel doen toch? Kan ie mooi volgende race doen. Is toch geen mega chill circuit voor Red Bull ook.
Denk ook dat ze nu die motorwissel gaan doen. Zuur maar is niet andere.
Haha dat zou wel heel zwaar bestraft zijn.
Vind die straffen wel een beetje lastig, hier heeft Max echt nadeel van terwijl die keer dat Lewis hem eraf reef er natuurlijk al een penalty uitgedeeld kon worden tijdens de wedstrijd maar dat dat echt geen nadeel vormde toen voor Lewis en Max er in die zin dus ook niks mee opschoot.
Ja nogal, dat werd er op Studio Sport gezegd zei hij, maar gelukkig valt het mee haha
https://www.instagram.com/reel/CTXiN61H_-j/?utm_medium=copy_link
Just leaving this here
Ik vond het trouwens wel lullig voor Bottas dat hij van p19 naar het podium rijdt (!) en dan gevraagd wordt naar het incident tussen Verstappen en Hamilton
Haha, random
Geen race dit weekend maar wel leuk nieuws:
Nu al zin in! Ben overigens ook héél erg benieuwd naar de aflevering over Haas
Ik naar die van Mercedes. Die hebben altijd en slecht weekend als Netflix komt filmen.
Het schijnt dat ze het tekenen van Russell zân contract hebben gefilmd.