Én een Mercedes-contract én in Drive to Survive. Hij zal er blij mee gok ik
Landooo
Wat een heerlijke top 3😍
Ohhhh wat was dit een heeeeerlijke Quali! LANDOOOO!
Damn wat een awesome Q3, ben zo benieuwd naar morgen!
Such an amazing driver, Lando
Mercedes doet ff een strategische zet door Bottas zn motor te vervangen, waardoor Bottas 17e start.
100% strategische zet, aangezien hij vorige race al een nieuwe motor had (dacht ik… er waren in ieder geval geen signalen dat er iets met zn motor was)
Nu start Bottas dicht bij Max dus kan hij hem dwarszitten. Plus Perez start nu aan de “vuile” kant van de baan, das ook in het nadeel van RedBull
Lekker bezig Mercedes
Ik hoop dat ze in hun eigen vlees snijden, Hamilton het weer moeilijk heeft vandaag en ze dan niet op tijd vooraan kunnen komen.
Lol Verstappen heeft talloze keren langs Bottas gemoeten en dat ging meestal vrij makkelijk? Die staat niet bepaald bekend om zijn goede verdediging. Echt een hele vreemde zet dit.
Kost wel echt behoorlijk extra tijd.
Lando op p1 ik vind het zo tof!
Ben benieuwd naar de race.
Ik vind Lando sowieso erg leuk. Hij is voor mij een beetje als je kleine broertje die je alleen het beste gunt.
Baal dat t om twee begint, ik werk tot drie… hopelijk hier vast wat kijken
Jazeker. Ik juich voor lando en George.
Sainz en nu hopen dat ie het volhoudt!
Ik was helemaal in de war omdat ik die auto´s van Mercedes en Aston Martin zo op elkaar vind lijken (en dat ik me niet kon voorstellen dat Stroll voor Hamilton zou zitten…)
Nou was echt een nuttige actie van Mercedes om Bottas naar achter te laten plaatsen zo
Ik ben vooral in shock hoe George IN ZN WILLIAMS nog iedereen achter hem weet te houden!
En ook niet slecht voor Carlos en Lando lijkt me!
Laat Carlos en Lando inderdaad maar lekker wegrijden terwijl George de boel ophoudt, echt helemaal top
Of sainz een fout maakt en podium met lando en George.