Forum Feminarum bestaat 100 dagen!

feli met ons

1 like

Gefeliciteerd iedereen met het forum! Grappig dat ik het eerste lid was, ik had geen idee. Op nog vele jaren! :clinking_glasses:

8 likes


Hoorayyyy

11 likes

Hiephiep! :balloon:

1 like

Wat een leuke post. Had geen idee dat hier zo veel mensen keken en actief zijn!

1 like

Gefeliciteerd allemaal! En ook bedankt!

1 like

Gefeliciteerd en bedankt! Zo leuk dat dit zo aansloeg na het Hearst/egf drama

4 likes

Gefelici!

3 likes

zo even proosten met mijn vriend op “100 dagen dat gekke vrouwenforum van je”
:two_hearts:

6 likes

Super leuke post!

Bedankt @Nescio @anon25548216 de mods en iedereen die dit forum zo leuk maken :heart:

Hebben het toch voor elkaar gekregen om met een grote groep verder te gaan!

2 likes

100 dagen feest en ik besta nog steeds zonder cool toevoegsel achter mijn naam, of kan ik dat zelf instellen?

Ik hou van dit forum jongens, no joke

1 like

Bedankt almachtige Forumgod. Vandaag nog pasta gegeten. Tagliatelle, geen tandpasta, chocopasta of curry pasta.

7 likes

Wat een opluchting dat het aangekondigde einde van egf niet daadwerkelijk het eind was van deze community! Echt zo fijn, bedankt FF team en iedereen die het FF draaiende houdt :))))))

9 likes

Bedankt admins, voor het in leven houden van deze mooie online community :smile: (niet sarcastisch!). Toen de mededeling over het sluiten van EGF gedropt werd, maakte mijn hart ook een drop. Gelukkig werkt dit forum zelfs veel beter dan ons oude vertrouwde EGF. Ga zo door!

1 like

Wat leuk al die statistieken!

Gefeliciteerd allemaal met het 100 (inmiddels 101) dagen bestaan van het forum :confetti_ball::confetti_ball::confetti_ball:

2 likes

Jeeej gefeli! Blij met deze fijne plek

1 like

Hoe snel is dit gegaan dan :scream:

Wat een leuk stukje! Ben ook super blij dat ik eindelijk de moeite heb genomen om te wennen aan dit forum :dancingbanana:

Alleen wel benieuwd naar de professor nu…

3 likes

Proost! :dancing_women:‍♀️

Whooohooo :tada: