Forum Feminarum Eindejaarsupdate

FF alweer 8 maanden oud joh! Tijd vliegt! Mooie terugblik :slight_smile:
Edit naaahhh 7 dan

2 likes

Het blijft me verbazen hoeveel mensen hier zitten, ik wist wel dat we flink spammen maar 1735 actieve gebruikers?! I love it :heart:

3 likes

Kan aan de alcohol zitten maar ik zit hier gewoon met traantjes in mijn ogen. Weet die 17 mei nog zo goed, had net twee weken ‘gereisd’, was amper online geweest en zat die middag op een vliegveld in Nepal te wachten op mijn vlucht naar huis, crappy internet, hele tijd refreshen.

Maar zo fijn dat dit forum er is. Echt topwerk hier! Fijn dat jullie er zoveel moeite in willen steken.

9 likes

Ik kan bijna niet uitdrukken hoe blij ik ben dat jullie dappere lui het forum hebben voortgezet. Vind het over het algemeen zo gezellig hier en lig regalmatig lachend in m’n luie stoel :joy:

Love you guys :heart:

4 likes

Love het forum!
Van meetings bij de alpaca’s met o.a. @Flexican @Alpacamybags @Nidorina @Indolence @Dante @syntagma,
En cookiedough date met @Andreya.
Naar alle liefde van iedereen toen ik mijn pluizebol moest laten inslapen​:heart::heart::heart:
Vreten bij TGIF met nog meer leuke meiden @Koffiekopje @Bertie @BaguetteMeNot
Naar in ieder geval een groep vriendinnen rijker die de Veluwe binnenkort onveilig gaan maken!

En dan gaat deze sentimentele doos nu slapen, want morgen weer vroeg werken :kissing_heart:

17 likes

Ja! De alpacameeting thanks to @Alpacamybags! Was super leuk om iedereen te ontmoeten! :llama:

5 likes

Mijn hoogtepunten hier waren de chat tijdens het song festival, het krijgen van mijn eigen alpaca topic, een eigen alpaca meeting organiseren en voor het eerst mee doen aan secret santa. :heart:

8 likes

Ook ik kreeg bij het zien van de titel even een flashback naar 17 mei :frowning_face: Maar gelukkig staan er alleen maar enorm leuke, positieve dingen in het openingsbericht.

Het is echt fantastisch dat het forum zo goed loopt! :partying_face: Het EGF werd ik soms even zat, maar ik denk niet dat dit hier zal gebeuren :smiling_face_with_three_hearts: Bedankt voor het maken en in stand houden van dit fijne forum!

1 like

Wat ee leuke post. Maar die van @teckel is nog veel leuker :joy::joy: die heb ik nu gewoon nog ff geliked hoor.
Ik begon na de ondergang van egf op wtf, maar ben blij dat ik de overstap naar hier heb gemaakt, het is hier veel drukker en daardoor gezelliger en ik vind hier toch meer de oude egf sfeer terug😊 <3

2 likes

O wauw wat een eer! Ben blij dat dit genante moment nog andere mensen blij maakt

Ik was altijd stille meelezer op EGF en probeer nu wel vaker mee te doen en te posten, want ik vind het hier wel heel leuk.

En echt knap dat jullie zo snel dit forum hebben weten te fixen na het EGF-stopt-drama en dat het zo goed werkt en loopt!!

4 likes

Zo blij met dit alternatie voor het EGF. Doordat het door EGF originals is gemaakt vind ik het zelfs nog gezelliger en persoonlijker!
Absurd dat er zoveel leden zijn :relaxed: The sky is de limit!
Bedankt aan de mods!

3 likes

Heel erg bedankt voor alles guys!

1 like

Ah zo leuk dit!! Happy new year allemaal! :kissing_heart: Kan me nog zo goed herinneren dat EGF eruit gegooid zou worden en dat het toen niet gebeurde omdat ze lunchpauze hadden ofzo?! :rofl: Ik weet t niet meer precies. Continu aan het refreshen op mn telefoon :joy::joy:

3 likes

Zo leuk om te lezen! Bedankt @moderators voor het werk, ik kijk uit naar nog een heel leuk, gezellig en leerzaam jaar op het forum! :blush::revolving_hearts:

1 like

Wat een leuk overzicht! Zo fijn deze kleine (grote) familie, heb heel veel aan jullie!

Happy new year allemaal :heart::rocket:

2 likes

Wat een superleuke post! Dank aan jullie administrators & alle lieve, leuke leden :two_hearts: beste forummmmmm :sob:

1 like

Bedankt voor het forum! En lang leven het forum!

1 like