Forum: meld problemen hier

@anon25548216 You are needed.

1 like

Ja sorry jongens, we moeten ff op @anon25548216 wachten. De technische helpdesk.

It is I!

Ik ga even kijken of ikw at kan vinden!

1 like

Ok, in een van de 14 laatste berichtjes zit een fout. Ik kan niet precies zien welke, maar ik heb ze even uitgefilterd en naar een tijdelijk topic verplaatst, zal nu even kijken of ik daar nog wat van kan redden.

Het topic zelf doet het in elk geval wel weer, alleen dus nu zijn er 14 posts verdwenen. Waaronder iemand die in een post drie polls had aangemaakt.

We apologise for the inconvenience.

3 likes

Ik blijf foutmeldingen krijgen als ik het ‘je moet kiezen’ topic wil openen.
Eerst dit:
Oeps

Er is een onverwacht probleem opgetreden met de software waarmee dit forum werkt. Excuses voor het ongemak.

Gedetailleerde informatie over de fout is in het logboek opgeslagen en de beheerders zijn automatisch ingelicht. We zullen er naar kijken.

Er is geen verdere actie nodig. Als de fout echter blijft voorkomen, kan je aanvullende details opgeven, waaronder stappen om de fout te reproduceren, door een discussietopic in de feedbackcategorie van de website te openen.

En later gewoon zo’n typische webpagina als je geen verbinding hebt.

1 like

Klopt ik krijg ook alleen problemen bij het je moet kiezen topic.
Dit scherm verschijnt dan.

Uh-oh

Ik ga het zo even fixen, geef me heel even aub.

3 likes

Het is gefixed. Ik heb er wele vier berichtjes voor geslachtofferd, maar het werkt nu weer. En ik ga toch eens kijken of ik kan vinden wat hier nu misgaat.

Je m’excuse pour l’inconvenience.

5 likes

Het lijkt erop dat je dit hebt op je mobiele telefoon. Heb je het ook al eens geprobeerd op een tablet of computer?
Gezien het feit dat anderen wel kunnen stemmen lijkt het er op dat het probleem bij jou zit. Dat kan twee dingen betekenen:

• Het zit in je account
  • Het zit in je mobiele telefoon

We moeten nu even achterhalen welk van de twee het is.

Heb je al eens geprobeerd om je telefoon te herstarten en/of je browser te herstarten en/of alle tabbladen te sluiten?

Mocht dat niets uitmaken: Wil je dan eens kijken of je dit probleem ook op een vaste computer of laptop hebt?

1 like

have-you-tried-turning-it-off-and-on-again-gif-10

18 likes

Ik weet niet of het echt een ‘probleem’ is, maar bij polls is het lettertype bij de antwoordopties opeens een stuk groter.

2 likes

Ik heb dit ook

Slechte nieuws: ja, is helaas enigszins kapot.
Goede nieuws: snelle oplossing kan zijn het weggooien van de laatste 15 posts.
Tussenin: we kunnen er ook in gaan wroeten maar dan kost t veel meer tijd. iig niet vandaag.

Wat heeft de voorkeur?

• 15 posts verwijderen
  • meer tijd nemen voor fixen

0 stemmers

moet ik je het antwoord even op schuldig blijven, zo diep zit ik er zelf niet in.
het is ontstaan daarna, wat een verband suggereert, maar dat hoeft niet per se zo te zijn.
is natuurlijk wel goed om te weten dus daar kijken we sowieso nog wel verder naar, wat er nou precies gebeurt!

nee joh nergens voor nodig! wij vinden deze onzin leuk. edit: het fixen van problemen, niet problemen zelf.

ik ook inderdaad

Waarom gaat het trouwens regelmatig mis met het persoonlijke vragen topic maar niet met je moet kiezen topic? Of ligt het niet aan de polls?

2 likes

Wordt hierboven uitgelegd

wat gebeurt er nou precies bij jullie bij het openen @Enthusiasm en @Kurisu?

Een verbindingsprobleem staat er

1 like