Forum: meld problemen hier

Werkt er iets niet zoals zou moeten? Gebeuren er gekke dingen? Dit topic is voor wanneer je vermoedt dat er iets fout gaat in je interface.
We horen bijvoorbeeld weleens over de terug-knop die niet altijd getoond wordt bij het lezen van berichten.
Al dat soort zaken graag hier melden zodat we ze kunnen inventariseren!

Liefst met screenshot van de situatie. Alvast bedankt!

2 likes

Ik heb soms ( oke nu komt de slechtste uitleg van de eeuw) dat ik een bericht heb geschreven en als ik het dan wil plaatsen lukt dat niet. Dan klik ik op antwoorden maar dan selecteerd tie mn tekst of dan maakt tie een lijstje van mn bericht. Dan moet ik het forum afsluiten en opnieuw zoeken om mn bericht te kunnen plaatsen.

3 likes

Ik heb tot nu toe heel weinig problemen. Heb het forum gisteren voor het eerst op de computer bekeken, maar nog niet echt gebruikt. Dus het enige probleem wat ik heb, heb ik op mijn mobiel:

Ik krijg vaak geen meldingen. Dan scroll ik per toeval langs een oud bericht van mezelf en dan zie ik dat erop gereageerd is, maar daar heb ik daar nooit melding van gekregen.l

Heb je hier al gekeken:

Dankje! Ik heb het nog weer even doorgelezen want dat was inmiddels alweer een week of 3 geleden. Voor likes had ik dat begrepen ja, maar het is ook wel eens bij een reactie, of geldt daarvoor hetzelfde als voor likes?

Goedemorgen!

Het is gelukkig geen probleem met het forum, dus dat is vast goed nieuws.

Uit een reactie van @Lula:
Blauw rondje: er zijn nieuwe berichten in het topic geplaatst en je hebt ze allemaal nog niet gelezen

Grijs rondje: er zijn nieuwe berichten in het topic geplaatst en je hebt het topic intussen wel bezocht, maar nog niet alle nieuwe posts gelezen

Als ik in het menu zit blijft de header over die knoppen vallen die je er nu onderuit ziet steken. Kan ook niet scrollen zodat die zichtbaar worden, de header blijft hangen. Op iphone. Geen groot probleem hoor maar wel een beetje onhandig.

Je moet je thema dan even op Hamburger zetten!

1 like

Yes dat is het! Thanks!

Dit probleem heb ik vandaag heel vaak.

1 like

een lijstje van je bericht? heb je een turtulio? klinkt heel vreemd, eigenlijk zou ik willen meekijken. mobiel of desktop?

Heb je een Samsung?

Jaa. Het zou ook best aan mn mobiel kunnen liggen.

Ik las op het Discourse forum dat die telefoons opeens een probleem hebben met deze fora. Misschien door een update ofzo. Wij kunnen er dus op dit moment niet zoveel aan doen. Maar de ontwikkelaars zijn er wel mee bezig.

@Nescio

1 like

Als ik mobiel post en ik wil op ‘antwoorden’ drukken om mijn post te plaatsen, dan lukt het niet. Ik druk goed, maar het is net alsof de cursor er 3 of 4 mm boven zit. Dit is echt super irritant. Hebben meer mensen er last van?

Mocht het relevant zijn; ik gebruik Chrome, een swiftkey toetsenbord en Android. Alleen met het forum heb ik er last van.

1 like

Hoi!

Chrome op Android blijkt wat weerbarstig te zijn de laatste tijd - de makers van de software zijn daar nu ook druk mee bezig.

Ik heb op dit moment geen oplossing, behalve dan de suggestie dat je wellicht Firefox eens kunt proberen. Je kunt die voor Android downloaden vanaf de Google Play Store.

Sorry voor het ongemak!

Ja ik zocht naar zo’n topic! Namelijk als ik op mn mobiel scroll in een topic, gebeurt het super vaak dat ie ineens verspringt naar tig bladzijdes terug. Eigenlijk gebeurt dat bijna altijd als ik terugblader. Ik gebruik mozilla mocht dat nog uitmaken…

1 like

En ook android toevallig? Welke versie, weet je dat ook? En wat voor toestel?

Nee iphone! Een van de nieuwere (er zijn toen drie uitgebracht maar ik heb iig geen x). Onthoud heel slecht dat soort dingen haha

Ik heb ook problemen dat als ik op mn mobiel een gequote bericht wil lezen, en daarna weer op ‘terug’ klik, dat ik niet terugkom naar het juiste bericht. Android en chrome gebruik ik.

1 like