Hoi,
Ik heb net een update uitgerold voor dit probleem. Zou je eens willen proberen of het nu werkt voor je?
Bij mij werkt het nu, maar pas nadat ik mijn cookies en andere browsegeschiedenis had gewist. Dank voor de snelle actie! @Bubbless. dank voor het melden!
Bij mij werkt het ook weer! Dankjewel!
Ik heb geprobeerd te zoeken of dit al een keer is gevraagd (heb een vage herinnering van wel namelijk) maar kan het niet terugvinden.
Allereerst, ik gebruik de Discourse app om te forummen. Volgens mijn is het niet heel anders dan een normle webbrowser (extensie?) maar toch even erbij zeggen voor de info. Wat ik heel handig vind is als ik op een linkje druk, om bijvoorbeeld een artikel te lezen of een insta profiel te bekijken, deze soms in dezelfde omgeving als het forum blijft. Ik hoef dan alleen maar terug te swipen en ik kan weer verder lezen. Alleen nu is het soms het geval dat als ik van een extensie terug wil naar het forum er alleen een lege witte pagina met rechtsboven āgereedā staat en ik dan weer terug ben bij de homepage van het forum en dus niet waar ik was in het topic. Hoe komt dat?
OkƩ ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik heb getypt
De Discourse app gebruikt intern de HTML-engine van je mobiele telefoon. Het is feitelijk een soort dedicated webbrowser die op ƩƩn website werkt, zegmaar. Die HTML-engine bevat trouwens ook faciliteiten als caching en de javascript-engine.
Dat het een app is, is wel belangrijk: Voor de engine gelden binnen de context van een app andere limieten en beperkingen dan binnen de webbrowser. Dus waar je webbrowser wat meer caching mag doen is dat beperkter binnen de app. Een van de gevolgen is dat je soms inderdaad een witte pagina krijgt als je op de terug-knop drukt.
Het vervelende is dat ik daar vanuit de server niks aan kan veranderen, want het proces voor aanleveren van de informatie is voor je app precies hetzelfde als voor een webbrowser. De beperking zit dus in je app (en dan stiekem zelfs in je telefoontje, want dezelfde app doet het beter op sommige modellen telefoon en minder goed op andere modellen telefoon. En dan is ook nog eens de reeks andere apps die je op je telefoon hebt draaien die van invloed zijnā¦).
Duidelijk! Dit gebeurd dus niet als ik gewoon de webbrowser gebruik? Want dan stap ik daar misschien wel op over haha
Ik durf het helaas niet te garanderen. Maar de kans is dat het daar beter gaat! Zoals gezegd, het heeft te maken met een hele serie zaken waar we vanuit de server geen invloed op hebben helaas.
Probeert het in elk geval wel - het kan geen kwaad!
Je kunt zelfs de app en de site zonder problemen naast elkaar gebruiken!
Sommige mensen hebben ineens een gek crimineel zwart balkje in beeld boven⦠we kijken ernaar!
Het beweegt ook! Wanneer ik vanaf de header(?) weer naar boven scroll verdwijnt het even. Weet niet of dat nuttige informatie is
Ik heb het zwarte blokje op mān telefoon, maar op mān laptop niet!
Hoi,
Het is inderdaad een blokje dat verschijnt terwijl dat niet moet! En dat ook nog eens alleen op mobiel, dus het zit in die templates ergens. Het lijkt ergens in ƩƩn van de modules te zitten, dus daar zijn we nu aan het zoeken met de ontwikkelaars.
Kortom: We zijn er mee bezig. Geen ETA alleen, maar de ontwikkelaar is wel vlug met zaken verbeteren hoor. Donāt touch that dial, folks!
Voor alle zwartblokjeskijkers onder ons: Het is gefixed! Als je het blokje nog steeds ziet: Even de hele site herladen op je mobiel en het is allemaal weer zoals het hoort.
Had je toevallig al een reactie geplaatst in wjekw? Dan ziet ie het namelijk alsof je al helemaal bijgelezen bent
Het waywt topic staat bij mij niet in de lijst. Heb heel lang gedacht dat die er niet was! Als ik naar het subforum ga en dan zoek kan ik m vinden, maar als ik m open dan opent ie bij de eerste post (terwijl ik al eerder heb gekeken dus).
Is dit een bekend probleem? Kan ik zelf iets doen om het op te lossen?
Ja!
Jaaa! Dat is het! Wat gek. Even kijken hoe ik dat weer goed krijg. Thanks!!
Edit: Yess gelukt
Misschien een ander thema proberen?