Forum update

Leuk dit!

Heel erg leuk om te lezen!

Toffe update! Leuk geschreven ook

1 like

Yay, langste forumnaamšŸ™ˆ

4 likes

Ah gaaf geschreven!

1 like

Zo leuk! Ik ben dol op deze feitjes!

Leuke update!! En ik voel me natuurlijk vereerd om de vermelding :sunglasses:

Wat leuk dit! Ben echt blij dat ik gebleven ben. Had stiekem nooit verwacht dat dit echt uit zo groeien tot zoā€™n fijn en gezellig forum!

4 likes

Nice!
Is er eigenlijk een reden waarom hier zo veel meer & vaker gepost wordt? Buiten dat het gewoon heel gezellig is.
Gaat dat om het gebruiksgemak van dit forum bijv? Wat ik me goe dkan voorstellenā€¦

1 like

Ik heb mijn eigen post gemeld terwijl ik hem wilde bewerken haha want ik wilde eraan toevoegen dat het geen vraag is waar ik precies antwoord op verwacht maar meer een overdenking haha

2 likes

klopt wel denk ik, de interface is uitnodigend. en het voelt heel interactief doordat je ziet wie er online zijn en zelfs wie er in het tikken zijn waar je zit. dat soort dingen. dat en de sfeer die zo relaxed is.

6 likes

In de maanden na de opstart is het WTF wel gebruiksvriendelijker geworden vind ik, werd wel veel gedaan met de feedback. Vond dit forum in het begin juist super raar dat alles onder elkaar stond, zonder paginaā€™s en ben daarom naar het WTF gegaan.

Maar een forum waar ongeveer 5 personen het hele forum volplempen is geen forum, dus ik vond het een beetje saai op het WTF en ben daarom overgestapt hierheen.

3 likes

Leuk geschreven! :stuck_out_tongue: En ik ben 1 van die mensen die hier veel op de computer zit.

1 like

Ik ging serieus bij de openingspost even tellen hoeveel letters mijn naam heeft, haha. 20 blijkbaar :smiley:

2 likes

Echt heel leuk dit!!!

1 like

Ik heb dus voor haar de maximale lengte aangepast he, voor @anon95331300. Standaard staat ie op 20, maar bij ons mag je 25.

8 likes

Ik snapte hem :sunglasses:

1 like

Wat leuk om te lezen! Ik had niet verwacht dat er zo veel actieve gebruikers zouden zijn.

Wat leuk dit!

Dit is zo leuk om te lezen! En mijn titel heeft het gehaald om in een update te komenšŸ˜Ž. Bedankt moderators en admins voor het goed en leuk houden van het forum. En gefeliciteerd met ā€˜onsā€™ 150 dagen jubileum.

4 likes