Forumergernissen

Hallo hoezo blijven mensen vragen over haar/shampoo-dingen posten in het beautytopic :weary:

1 like

Je kunt mensen ook doorverwijzen naar het goede topic i.p.v. hier te klagen. Kost je net zoveel tijd :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Sinds kort staat niet meer altijd onder een post een link waarmee je meteen kunt zien wat alle reacties op die post zijn. Nu kost het me natuurlijk super veel moeite om te achterhalen welke post een reactie is op welke post. :frowning_face:

Ik wilde eerst zeggen dat het aan het thema kan liggen, omdat ik dat op mijn telefoon ook nooit standaard had (en met een ander thema wel). Maar ik ging het net dus proberen maar nu is het bij mij ook helemaal weg :disappointed:

Welk theme?

Overigens vind ik dit soort dingen meer voor Vragen aan de mods en admins of dat ‘meld problemen hier’ topic tbh.

Huh kan dat uberhaupt? Ik kan dat nooit haha

1 like

Volgens mij alleen op de pc! Niet op je telefoon.

Met thema Material Design for Discourse ook op je telefoon! @luzarl

2 likes

Oja ik was het bestaan van dat andere topic een beetje vergeten. Maar ik heb altijd dark theme.

Hmm vreemd, ik heb dat ook maar had dit niet gemerkt. Maar het is dus niet altijd. Dat is het lastigste soort probleem :frown: maar we zullen eens kijken.

1 like

Ik weet niet of je iets met deze info kan, maar ik heb het idee dat links wel correct worden weergegeven bij oudere posts, dus als ik echt aan het teruglezen ben. Bij discussies die gaande zijn zie ik vaak dat die links niet zichtbaar zijn. Dit was tot een paar weken geleden volgens mij nog wel het geval.

1 like

Oh niet gezien nog. Is het niet soms een edit?

2 likes

komt mij ook niet bekend voor?

1 like

TEACH ME!

En nog steeds geen paginanummers he.

16 likes

Same! Ik doe dit altijd, omdat ik achteraf nog ineens allemaal dingen bedenk die ik ook nog had willen zeggen maar niet nog een keer apart op wil reageren, en anders zie je niet of er iets is toegevoegd (maar eigenlijk boeit dat wss niemand).
Ik gebruik ook altijd teveel haakjes – maar soms streepjes – omdat ik denk dat ik het beter formuleer maar uiteindelijk vaak gewoon totaal geen relevante info is.

*wat ik wilde zeggen is dat ik misschien nog net iet langer moet nadenken voordat ik iets post :thumbsup:

7 likes

Lekker kort maar krachtig posten en geen ellenlange dagboek essays.

4 likes

Ben ook nog steeda aan het wachten op een roze thema.

Ja kijk daar ga ik al :joy: