Forumergernissen

Deze miste ik nog hier!

Ik was ernaar op zoek nadat ik een Kersttopic zag… Het is eind juli mensen! Eind juli en 30 graden, en dan gaat het serieus al over Kerst? :neutral_face:

11 likes

Morgen is het 1 augustus, dan zijn ze er vast!

2 likes

Ik mag hopen dat dit topic snel zakt. Volgens mij is het hier hartstikke gezellig! En er zullen vast hier en daar ergernissen zijn. Maar ik vind het persoonlijk jammer dat daar een apart topic voor aangemaakt moet worden. Dat komt de sfeer ook niet ten goede, lijkt me.Volgens mij zijn we er meer bij gebaat om elkaar direct aan te spreken in het desbetreffende topic. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

18 likes

Sobizo gezellig

9 likes

eat

9 likes

:pie: :rainbow::grin:

Zo goed? :hugs::hugs:

2 likes

53d52bc74f70d_-_heavy-flow-wide-set-vagina-de

9 likes

Ik weet niet of dit specifieke topic zo niet bedoeld is. Het oorspronkelijke topic op EGF in ieder geval wel.

3 likes

De kruidnoten lagen er vandaag al bij de Jumbo!

3 likes

afbeelding
…when Christmas topics hit the forum before august *

7 likes

Ik denk dat de leden van dit forum wel beter weten :blush:

2 likes

@Boommm ik weet trouwens niet hoe ver je al bekend bent met het systeem en dit dus overbodige info is maar hier kun je in tegenstelling tot op egf topics negeren!

Precies dit dus!

@Nescio Ja dit weet ik en dus ook gedaan met dat Kerst-topic. Misschien ook een tip voor de mensen die zich dus storen aan dit topic…

Ik vind sowieso de slowchat wel doorslaan laatste tijd. Maar denk ook dat het met de vakantie te maken heeft, mensen hebben te veel vrije tijd.

3 likes

Ik heb dat kerst topic al op dag 1 genegeerd. Tyf op met je kerst

8 likes

Ok, niet echt een forumergernis, maar ik ben hier even niet geweest en ik kan echt helemaal niks meer vinden. Is er geen “what are you wearing today” topic meer?

Dat staat in het members only gedeelte. Daarvoor moet je minimaal 50 posts hebben.

Dank je wel! Dan moet ik weer even doorposten :’) Heb een tijdje een forum pauze genomen sinds egf er niet meer is

Die titels, sorry, maar echt

9 likes

nou zeg party pooper, knap om hier negatief over te doen!

1 like