Forumergernissen

:sparkles: Als je geen geduld hebt dan duurt het lang en als het lang duurt moet je geduld hebben :sparkles:

en nog iets met kokosnoten

4 likes

Ik word echt onredelijk boos van die witte balk onderin ineens bij het Dark thema. :face_with_symbols_over_mouth:

Dit:
Screenshot_20210326-163450

14 likes

In plaats van iets meteen als een ergernis te bestempelen (iets waar al weken aan gewerkt wordt) kun je ook even een melding maken zodat er naar gekeken kan worden. Niet echt leuk als mensen veel tijd en werk in voor jullie handige functionaliteiten steken en er direct geklaagd wordt.

14 likes

Echt precies niet mijn bedoeling om zo’n reactie los te maken. Kan me voorstellen dat er een hoop gezeur en gezeik nu is, dus mea culpa als dit zo op de stapel erbij komt.

Ik vind verder overigens helemaal niks van updates en veranderingen. Deze sprong alleen gelijk in het oog, dus vandaar mijn hyperbool van een reactie.

5 likes

Dank je! Ik zag dat dit inderdaad nog niet helemaal klopte. Zou nu in orde moeten zijn.

1 like

Mocht er verder nog wat zijn: ik hou Vragen aan de mods en admins in de gaten.

5 likes

Lekker gewerkt pik!
Ziet er allemaal echt super uit en het gaat weer 30x zo snel als gister :clap:t3:

30 likes

Dat er geen :nauseated_face: -emoji bij de keuzes onderop is. Had ik wel ff nodig bij die traktatie met prikkers van @Spaarlamp

3 likes

Moest hier even aan terugdenken en een beetje lachen omdat ‘em’ van Willem korter zou zijn geweest dan drie puntjes en ’ sem’ van Amandelbloesem net zo lang. Makes you wonder.

image

7 likes

Ik moet bekennen dat ik Bunnyslipp ook een mindere afkorting vind van mijn username.

40 likes

Dat iedereen op 't forum plempt wanneer iemand dr oma, opa, tante, vader, moeder etc een vaccin krijgt of dat ze gevaccineerd zijn. Interessant joh :grimacing:

(van forummers zelf vind ik het wel leuk om te horen)

41 likes

Dat het drugstopic weg is. Ik snap dat het een grijs gebied is maar volgens mij zijn we allemaal volwassen en verstandige forummers die elkaar prima kunnen terugfluiten en educaten als iemand zich onverantwoord dreigt te gedragen. Zonde en onnodig betuttelend

51 likes

Ja, ik vind dit ook jammer! Had niet het idee dat we daar elkaar aanzette tot gekke dingen en het was juist ook een fijne plek om vragen te stellen.

9 likes

Vind het ook jammer. Vooral ook dat het zonder aankondiging verdwenen was.

4 likes

Er was wel een aankondiging, geloof ik. In het forum update topic dat een tijdje terug gepind was

Klopt, maar toen was ie ook meteen al weg, toch?

1 like

Dat weet ik dan weer niet, sorry!

1 like

Klopt, was denk ik geen voor-aankondiging (maar achteraf benoemd). Kan de argumentatie wel deels volgen

Wel leuk dat uitgerekend jij in je functie van nachtburgemeester dit post

9 likes

Uiteraard, ik neem mijn taak als nachtburgemeester erg serieus :sunglasses:

8 likes