Forumergernissen

Ja volgens mij wel :cry: @monstertruck bestaat iig niet meer

2 likes

huh ja dit was ook mijn reactie, sund

2 likes

Heel eerlijk gezegd boeit een sfeer mij nooit zo op een forum, ja mensen kunnen hard zijn maar zo is het leven toch ook? Ik krijg juist meer nare vibes van zo’n vredelievend sfeertje waar forum matties alles van elkaar liken en niet tegen elkaar in durven te gaan. Vind de sfeer hier juist volwassen omdat ik het idee heb dat er best wat discussies op niveau worden gevoerd. Als ik mijn telefoon weg leg ben ik vrijwel alles vergeten en gaat mijn normale leven door. Sommige mensen zijn aardig van de lappen tekst tikken maar daar scrol ik vaak snel overheen en als iets mij niet boeit lees ik er snel over heen

13 likes

Ik respecteer gewoon iedereens privacy oke? :sweat_smile:

Hahahaha “de one direction fan”, guess that would be me. :joy::joy::joy:

PS In de serie The Stranger heeft een vrouw heel veel lama’s in ze heten naar Take That- en One Direction-leden, ik zat klappend op de bank. Het liep helaas niet goed af met m’n fave.

49 likes

OMG je bent er nog! :sweat_smile:

1 like

Lama’s? Ik heb die serie gekeken maar dit snap ik niet

Was het een alpaca dan? Daar begint de serie zo’n beetje mee? :sweat_smile: Ik bedoel Harlan Coben’s The Stranger he, er is ook een Aziatische serie die zo heet zie ik.

Ja! Misschien heb ik dat verdrongen?? Kan het me echt niet herinneren

Edit: ohjaaa die dode lama!!

1 like

is it really you? :eyes: bewijs het: hoe eet jouw vriend kiwi’s

21 likes

(Niet mijn vriend.)

62 likes

:partying_face:

2 likes

Ik heb mijn bericht verwijderd. Voelde ineens zo stom.

Het goede antwoord én een Limburgse bron: ik geloof je!

1 like

Ik had al een sterke intuïtie dat jij dit zou posten.

67 likes

Ja lekker allemaal aan de horoscopen, zoutlampen en vage voorspellingen achteraf :joy:

4 likes

Brb, even m’n kristallen opladen.

4 likes

Dit is wel een ergernis van mij, dat er lacherig gedaan moet worden over dingen die voor anderen wel betekenis hebben. Snap echt niet waar dat nodig voor is. You do you zou toch ook hiervoor moeten gelden?

31 likes

Elke keer die discussie over of iets een biecht is.
Ik vind het werkelijk veel irritanter om 10 berichten te lezen over de vraag of iets al dan niet in een biecht is, dan om een niet-biecht te lezen. Lees het en laat het en ga lekker door met het topic. Behalve als iets dan discriminerends ofzo wordt gezegd onder het noemer dan krijg ik geen reacties hierop. Maar bij van die softe meningen/gedragingen die mensen zelf als een biecht zien. Laat lekker gaan.
De grap over de biechtpolitie, dat zij maar moeten beslissen, vind ik ook maar irritant.

86 likes

Die snap ik, alleen verliest op die manier wel het onderwerp van het topic. Ik vind het ergens wel fijn dat er kritisch wordt gekeken, omdat je anders van die biechten krijgt van : ik heb vanochtend ontbeten met chocola.

1 like