Forumergernissen

Ik ben het wel met je eens. Wie is de persoon achter Bananas? So friggin curious. Bananas made me mad multiple times. Monstertruck ook. Maar ik weet iig van efg wie dat is.

Maar moet nu alsnog alleen maar lachen tbh

Ik snap er echt geen hol meer van. Is er nou ruzie of niet?

Ik heb een jurk met een wolf erop (gemaakt van wol) mocht iemand m willen lenen.

14 likes

Heb je het nu serieus over mij?

2 likes

Kunnen we het aub weer over school gaan hebben? Mijn skill op school vroeger was heel zacht zand kneden. Iedereen wilde het dan voelen.

22 likes

Hoe noemde je dat vroeger? Nog zo’n terugkerend ding :stuck_out_tongue:

1: wij noemen dat Fino
2: fino? Wat raar?! Vast iets streekgebonden. Bij ons heet dat Fine
3 nou ik kom uit [noemt andere streek] en wij noemen dat ook gewoon Fino hoor
1: oh echt? Waar komen jullie vandaan 2 en 3?
4: geeeez, gaat het hier weer over zacht zand?!

6 likes

wij noemden dat gewoon zachtzand (als 1 woord, klemtoon op zacht), en dan maakte je een emmer vol zachtzand en ging je om de zandbak lopen als een marktkoopman en dan zong je “Wieee wil er zachtzand”

19 likes

ohja en je had ook kruimelzand, iets minder zacht dan zachtzand

Wie wil er een taartje van hardzand?

2 likes

Op mijn school heette dat zoutje. En dan zongen we hetzelfde als bij @safkina. Alleen dan met zoutje.

Wij hadden geen zachtzand :sob::sob::sob:

Ojazéker

I’ll try not to. But sometimes I just can’t help myself

Wat is zachtzand? Hoe maak je het? Is het ook leuk voor volwassenen?

1 like

@Twonights Je bent afgelopen 2 dagen best inflammatoir bezig voor m’n gevoel, overal wat relletjes rondom jou, vond vooral de opmerking richting Penny echt grof (maar daar heb je sorry voor gezegd). Kan je misschien stoppen met dit negatieve?

2 likes

Volgens mij heb ik sarcasme meestal goed door, maar bij jou blijf ik altijd twijfelen of je nou wel of niet serieus bent.

1 like

Wat een rare vraag. Volgens mij is zij gewoon heel erg haar zelf?

5 likes

Ja dat idee heb ik ook. Stoppen met dat negatieve?

Zachtzand is het beste wat er is :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Nee maar echt, zachtzand is het zand dat bovenop het zand ligt als het droog is. Dat hele fijne, zachte, zand haha. En ja zeker leuk voor volwassenen, ik ging op mij stages bij de kleuters onder het mom van ‘vinden de kinderen leuk’ volop meespelen met zachtzand verzamelen hoor. Het zand voelt heel zacht en rustgevend aan, kan er heerlijk een tijd met mijn handen doorheen gaan :joy:

1 like

Ik vind haar negatiever dan ze normaal is ja

Yea klopt wel. Ongesteld en stress. Maar ik ga wel weer even aan deadlines werken ipv het forum te terroriseren.

Wederom: ik vond Penny’s opmerking tot op de minuut van nu ook nog niet oké. Maar ik heb nog geen sorry gehoord, helaas.

1 like