Typische actie voor een 15 jarige 
Jammer dat je dit nu niet in het geel gepost hebt dan kwam het veel meer moderatorisch over
Berichten die beginnen met ‘huh’ of ‘huh maar’, vreselijk. Het hele bericht krijgt er ook zo’n pedant toontje van.
Ohh dit soort dingen vallen me pas op als iemand er over begint en dan ga ik er me ook aan storen!
“Facking” dekt de lading zo veel beter dan “zo zo”
Hee ik heb me net laten testen, na hoeveel uur hadden jullie de uitslag???

Zijn jullie maar met drie?? Verdraaid zeg, nu je het zegt. Echt wel respect voor jullie!! Meen ik echt
Ohh maar hier stoor ik me in het echt ook al aan! Zo zei mijn (inmiddels) vriend in een vrij serieus gesprek dat hij het gevoel had dat we dichter en dichter en dichter naar elkaar toe aan het groeien waren en het enige wat ik kon denken is joh dichter bedoelde je? 
Ja domme beesten
En dit inderdaad maak een Coronatest topic net als er een pakketjesergernis topic is want wie wil dat nou lezen van anderen
Same. De stoere versie van conclusie
Nee er is een kliklijn 0900-78001
Heel vaak maar dat is dan per ongeluk
Mensen die hun account verwijderen en dan een nieuw account aanmaken en denken anoniem te zijn. En dat je dan na een paar posts al weer doorhebt wie het eerder was. Snap de reden van opheffen account en dan weer nieuwe aanmaken niet als je daarna toch zelfde dingen weer post.
Als het gaat om wat je eerder hebt gepost en je niet wilt dat mensen dat kunnen terugvinden kun je toch je posts laten verwijderen?
Spreek voor jezelf, ik heb dat bijna nooit door 
Edit: lol ik vind het juist ‘irritant’ (niet echt vervelend maar gewoon, valt me op) dat er steeds allemaal nieuwe forumnamen opduiken en het dan wel doorkomt dat ze niet gloednieuw zijn maar wie dan wel
En allerlei oude forumnamen zie ik nooit meer en weet niet of ze er nog onder een ander account zijn 
Dit is geen forumergernis maar een forumverwondering. Ik snap echt niet hoe je bepaalde karaktereigenschappen kan koppelen aan forummers en deze dan meteen weer aan nieuwe anonieme accounts kan koppelen.
Vind ik oprecht knap!
Wel knap als je dat na een paar posts al doorhebt!? Zo “one issue” achtig dan.
Niet dat ik iedereen hier heel generiek vind hoor, maar dit is wel scherp…Offf ik lees hier te kort voor mee (**gaat er nu beter op letten)
Stel een meelezer zit echt te focussen op je posts dan hebben ze je zo weer teruggevonden denk ik. Dan snap ik het verwijderen en nieuwe aanmaken niet. Ja als je daarna een hele nieuwe forumidentiteit aanneemt.
Maar goed nieuws voor mocht ik binnenkort opeens verdwenen zijn en toe zijn aan een nieuwe start 
Ja mee eens hoor, het is me ook wel eens wél opgevallen, maar ik denk veeeel vaker niet