Forumergernissen

Ik scroll dan gewoon -hoppakeee- zo in één keer naar beneden en dan ben ik weer bij. :thumbsup:

29 likes

Ik vind deze manier van posten zo zo zo vervelend. Geen woorden voor. Ben je bang dat we de kracht van je ‘zo’ anders missen? Kan niet wachten tot deze trend weer voorbij is.

13 likes

3 likes

image

Ik vind het irritant dat het beautytopic voor alles wordt gebruikt, terwijl er gewoon een heel beautysubforum is waar alles prima een eigen topic kan krijgen (en vaak ook al heeft maar gewoon niet gebruikt wordt). Ik wil gewoon make-up, skincare, cosmetische ingrepen, haarverzorging in hun eigen hok en niet alles door elkaar. Waarom hebben we dan überhaupt dat hele subforum als toch alles in 1 topic besproken wordt.

11 likes

Yes! Ik heb ook regelmatig dat ik niet eens kan scrollen. Het is het een of het ander, haha

Oh nu je ‘t zegt, volgens mij wel eens idd. Stoor me er blijkbaar niet zo (zo zo) erg aan :sweat_smile:

2 likes

Zodra ik het forum gebruikt draait mijn beeldscherm automatisch mee, ookal heb ik dat juist uitgeschakeld. Heel irritant wanneer ik in bed lig te forummen.

Mensen zonder profielplaatje

26 likes

Wat irritant zeg. Door mijn dikke vingers op mijn telefoon klik ik heel vaak op het onderste getalletje bij een topic, en dan springt ie naar de laatste post ipv naar de laatst gelezen post :sob: en dan moet ik handmatig weer omhoog maar weet dan nooit waar ik was gvrdmm

5 likes

Je kunt ook op de titel klikken en dan springt hij ook naar je laatst gelezen post, toch?

4 likes

Haha oh! Gaat een wereld voor me open thanx

1 like

Kwam ik ook relatief laat achter :joy: Ging het net ook nog dubbelchecken voor je want ging ineens twijfelen!

1 like

Ik had dit ook regelmatig, woww @kleinmaargroot thanks om me dat bij te brengen hahaha

3 likes

Haha nu moet ik mezelf aanleren op die titel te klikken maar mijn duim maakt de hele tijd nog een schijnbeweging naar rechts :tired_face:

2 likes

Mensen die in een discussie hun post verwijderen verdienen een mep!

44 likes

Oeps! Doe ik ook wel eens :flushed:

Mep

3 likes

:sob:

1 like

Vind de mensen die vragen of ze iemand een pb mogen sturen ook irritant. Ik ben daar te nieuwsgierig voor en het geeft me van die "er is iets, maar stuur maar pb als je het wil weten’ vibes.

3 likes