Ah shit sorry ik hoop niet dat ik je getriggerd heb met mijn bericht, hopelijk beïnvloedt dit je avond niet, knuffel voor jou!
Geen zorgen ik ben er alweer overheen soort van! Sowieso toch niet jouw verantwoordelijkheid haha, ik heb het zelf opgezocht
Weten jullie nog die eetlijstjes in de Grazia!
Ohja die waren echt kut
“Ik ontbijt met havermout, sojamelk, banaan, noten, gedroogde cranberries en chiazaad. Voor de lunch heb ik al twee cappuccino’s op. Tijdens een lunchmeeting eet ik een geitenkaassalade met een verse jus d’orange op het terras. Dan ga ik naar de sportschool waar ik ruim een uur in de gewichten hang, en daarna maak ik een maaltijd. Ik hou van een wokgerecht met kip en allemaal soorten groenten zoals taugé, kastanje-champignons, sperziebonen, wortel, paksoi en babymaïs. Daarna drink ik twee grote koppen verse gemberthee.”
“Snachts word ik minstens 3x wakker om te plassen”
Kan niet anders na zoveel thee
Ik vind het trouwens irritant dat er geen ‘kinder ergernissen topic’ is
En zie ik de babymais terug in mijn ontlasting
Hahaha wow dit is echt heel accuraat
“Wauw je bent goed op weg met gezond leven. Alleen jammer van de geitenkaas vanwege het hoge aantal vetten en de sinaasappelsap vanwege de suikers. Probeer de volgende keer de geitenkaas weg te laten en voor het drinken van water aan een sinaasappel te snuiven. Dat is net zo lekker.”
“Bedankt voor de tips. Ja, het was die dag toevallig net een cheatday. Volgende keer minder zondigen hihi.”
Zoals het woord Forum bedoel je? en Feminarum?
lol
Je had deze opmerking dan toch ook onder die ene post kunnen zetten.
Wel een beetje een ad hominem dit.
Tsja over smaak valt niet te twisten.
QED!
nu gaan we natuurlijk allemaal ad nauseam dingen in het latijn posten
Ik geloof de helft soms maar van verhalen die hier getypt worden door bepaalde mensen.
Volgens mij is de helft echt uit de duim gezogen kul.
Ook vind ik het grappig dat mensen zich zo willen bewijzen en mooi voor willen doen over hun “fantastische leven” op het forum en vraag me af waarom je zon bewijsdrang hebt op een forum over jezelf en je leven.
Moet er altijd wel om lachen. Echt why?
Nou dat was mijn ergernis voor nu.
Late reactie, maar ik vind het niet mogen posten van hoeveelheden niet echt een verbetering. Zie lijstjes sowieso liever verdwijnen. Ik blijf graag uit dat topic en las laatst even mee, maar als je af wilt vallen heb je vaak een eetpatroon wat al is ingesteld op minder dan normaal/magerder dan normaal. Als je dat opschrijft zonder hoeveelheden is het gewoon vrij karig. Er wordt nu superveel overgelaten aan de verbeelding.
Ik. Ik heb een fantastisch leven. Ik ben moderator op een forum.