Ik vind het trouwens irritant dat er geen ‘kinder ergernissen topic’ is
En zie ik de babymais terug in mijn ontlasting
Hahaha wow dit is echt heel accuraat
“Wauw je bent goed op weg met gezond leven. Alleen jammer van de geitenkaas vanwege het hoge aantal vetten en de sinaasappelsap vanwege de suikers. Probeer de volgende keer de geitenkaas weg te laten en voor het drinken van water aan een sinaasappel te snuiven. Dat is net zo lekker.”
“Bedankt voor de tips. Ja, het was die dag toevallig net een cheatday. Volgende keer minder zondigen hihi.”
Zoals het woord Forum bedoel je? en Feminarum?
lol
Je had deze opmerking dan toch ook onder die ene post kunnen zetten.
Wel een beetje een ad hominem dit.
Tsja over smaak valt niet te twisten.
QED!
nu gaan we natuurlijk allemaal ad nauseam dingen in het latijn posten
Ik geloof de helft soms maar van verhalen die hier getypt worden door bepaalde mensen.
Volgens mij is de helft echt uit de duim gezogen kul.
Ook vind ik het grappig dat mensen zich zo willen bewijzen en mooi voor willen doen over hun “fantastische leven” op het forum en vraag me af waarom je zon bewijsdrang hebt op een forum over jezelf en je leven.
Moet er altijd wel om lachen. Echt why?
Nou dat was mijn ergernis voor nu.
Ik. Ik heb een fantastisch leven. Ik ben moderator op een forum.
Ik zie alleen maar geklaag haha weinig fantastische leventjes.
Je kunt ook klagen over je fantastische leventje
Haha ik ben wel echt zo benieuwd in welke topics jij dit ervaart want de topics waar ik vooral in lees zijn erg herkenbaar ( slapeloze nachten, niet etende peuters en ander kinderleed, niet verdwijnende aanslag in de badkamer, Netflix series bingen, problemen met planten of blij zijn met succesvolle stekjes, klagen of niet- relatable mommyvloggers etc.)
Misschien nog de hele wilde seksverhalen in het sekstopic, want daar meng ik mij maar niet in met m’n compleet verdwenen libido ( maar ook daarvan weet ik via dit forum dat er meer mensen van zijn).
Ik ben zo een warhoofd dat ik niet eens onthou welk verhaal bij welke forummer hoort haha. Al gaan forummrs daar soms wel van uit, die vertellen dan iets alsof iedereen moet weten waar het over gaat, of wat de achtergrond is. Ja sorry, ik volg niet de timelines van forummers, geef meer context aub
Maar erger jij je daar dan ook aan? Ik lees wel eens een bericht waarbij ik mijn bedenkingen heb, maar als het een amusante post is waar verder geen kwaad mee wordt gedaan, maakt het mij persoonlijk echt totaal niet uit of het waar is of niet. Het is niet alsof mij wat wordt afgepakt als iemand iets over zichzelf verzint, ik waardeer de vermaakfactor van overdreven posts vaak gewoon.
Mijn leven is fantastisch onboeiend. Anders zat ik toch niet zo veel op dit forum. Geldt voor veel mensen die hier posten denk ik.
Ben nu wel benieuwd waar ik kan lezen over fantastische levens. Ik kijk graag tegen anderen op.