Fototopic Secret Santa

Als je je pakketje van Secret Santa binnenhebt kun je hier foto’s sturen. Aub nog niet raden wie je denkt dat het is, want dan wordt het per poging minder spannend… veel plezier met posten en naar elkaars foto’s kijken!

7 likes

Ik ben zooooo benieuwd :star_struck:

2 likes

Leukkkk!

Ik heb mijn pakje ontvangen! Het was zo goed ingepakt, ik kreeg het bijna niet open :no_mouth:
Ik ben zo blij als een klein kind met mijn gekregen cadeautje :joy: Veel chocolade, losse thee, bakfiguurtjes, cosy socks, adventkalender (waarvan vriendlief vakje 1 heeft opengedaan vandaag :joy:) en maskertjes! Echt super blij mee! Bedankt Santa :heart_eyes: Nu ga ik verder nadenken wie je bent :grimacing:

Foto's van mijn pakje

41 likes

ik doe niet mee maar dit is altijd zoooo leuk om te zien

11 likes

Oooh deze is al leuk! Ben echt benieuwd naar de rest!

1 like

woww wat leuk! en wat snel al!

:christmas_tree:

1 like

Ik heb mijn pakketje ontvangen! Ik pak 'm denk dit weekend uit zodat ik goed foto’s kan maken bij daglicht :blush:

8 likes

Hoi Secret Santa,

Ik kreeg door dat je mijn pakketje verstuurd hebt, zo lief! En de track&trace code is binnengekomen. PostNL is alleen heel druk en geeft elke dag aan dat ze komen en zeggen dan aan het einde van de dag dat het niet gelukt is omdat ze te druk zijn. Dat je niet denkt waarom zegt ze niets of laat ze nog niets zien!

X

3 likes

Ben ik de enige die echt zin heeft in alle foto’s van iedereen?

8 likes

Wat denk jezelf? :yum:

4 likes

Ik kan niet wachten!

2 likes

Wow ik ben zo blij! Bedankt Secret Santa, wat een ontzettend mooi ingepakt pakket en super leuke cadeautjes!







39 likes

dit is zo mijn favo topic :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Dat inpakpapier van de doos!!! :heart_eyes:

Oooh zelfs de doos is leuk!!

Ik heb vandaag de hele dag in de stad gelopen en al mijn cadeautjes zijn gekocht en ingepakt :biggrin: Ik hoop echt dat mijn lootje blij gaat zijn. Nu moet ik alleen nog ergens een doos vandaag halen :sweat_smile:

4 likes
Samenvatting

niet zo slim.

Ik ben bang dat het nooit meer droog wordt dus weet niet of je die conclusie zo snel kan trekken :sweat_smile: (heb mn post toch maar even weggehaald haha)

1 like

Ik heb hem binnen!!! Ben morgen pas weer thuis maar maak dan een foto!
Dit is ZO leuk!

10 likes

IK HEB HET!!!
Ik pak het nog niet uit, daar wacht ik nog even mee (maar ik vrees dat ik niet tot Kerstmis kan wachten).
Wel alvast de verpakking eraf gehaald en nu al tof!!! Dit patroon is toch super?!
Dankjewel alvast secret santa!

23 likes