Fototopic Secret Santa

Aah, ik ben blij dat je het leuk vindt (en het pakje inderdaad op je lag te wachten!)! :blush:

1 like

Willen jullie nog stemmen voor een winnaar van leukste pakketje?

  • Ja, leuk
  • Voor mij hoeft het niet per sé

0 stemmers

Ik heb het nooit gewild en ik vind het ook wel een beetje mosterd na de maaltijd, maar als anderen het wel willen dan zal ik proberen een stem uit te brengen.

Allebei. Ja leuk, maar het hoeft niet per se.

2 likes

Duidelijk, de meerderheid geeft aan het hierbij te willen laten dus dat zullen we doen!

Wel willen we graag nog vragen of jullie feedback hebben voor ons. Over de organisatie, regels, uitvoering etc etc.

Het was de eerste editie op dit forum en voor tweederde van de organisatie de eerste keer om het überhaupt te organiseren dus wij horen graag waar er nog verbeterpunten liggen. We kunnen dit dan ook meenemen voor een eventuele volgende editie.

Mocht je het niet hier neer willen zetten dan kan je het ons ook in een privé bericht sturen.

Groetjes @anon98052296 @Nidorina en Jeminae

11 likes

Ik vond het persoonlijk goed geregeld! Dank jullie nog heel erg veel!

4 likes

Ja bedankt voor de organisatie !!

Ik voelde me soms een beetje bezwaard om telkens via priveberichten jullie ‘aan het werk te zetten’ en contact op te laten nemen met mn lootje. Maar alles is verder prima verlopen en was het erg leuk!

Hoe vonden jullie het zelf om te doen?

2 likes

Volgens mij ging het goed toch? Ik kan me wel herinneren dat er soms vragen werden gesteld waar relatief laat reactie op kwam, maar daar heb ik persoonlijk geen last van gehad volgens mij.

1 like

Het was mijn eerste keer maar ik vond het superleuk en ik vond de organisatie ook top! Alle privéberichtjes die ik heb ontvangen kwamen lekker snel en waren helder en jullie leken makkelijk aanspreekbaar en erg betrokken bij alles wat er gebeurde. :slight_smile: Ik vond het ook leuk dat jullie jezelf introduceerden aan het begin van het hele avontuur!

Wat ik nu zo achteraf bedenk is dat er geen centrale plek was waar je alle info kon lezen, klopt dat? Misschien was dat wel het geval en heb ik eroverheen gekeken hoor, maar het zou handig zijn als er 1 (vastgepinde) post is of desnoods een openbaar Google-drive-bestandje met alle data en regels (bijv: doe een hint bij je pakje, maar gedichtje is optioneel). Zeker omdat er ook meerdere topics waren voor de verschillende ‘fases’. Ik wist bijvoorbeeld ook niet dat het in eerste instantie de bedoeling was dat we nog foto’s zouden uploaden van ons verzonden pakje.

6 likes

Sluit me hier bij aan! Was top, maar een centrale plek zou inderdaad fijn zijn. Dankjulliewel voor alle het geregel!

1 like

Ja dat van alle info op 1 plek ipv in meerdere topics in meerdere losse berichten is ook het enige wat ik kan bedenken als verbeterpunt!
Vond het heel goed georganiseerd verder, alles liep volgens mij goed en voor iedereen was duidelijk wat de bedoeling was. Goed gedaan! :blush:

3 likes

Ik vond het persoonlijk erg goed gaan, werd snel gereageerd en de informatie maar ook sfeer was fijn en duidelijk!

(Even een vraagje tussendoor, voor zegmaar de mensen die hun santa nog niet geraden hebben, mogen de santa’s dat nu ook gewoon vertellen, of doen jullie dat?)

2 likes

Ik vond het ook goed geregeld! En extra props voor @anon98052296 die ‘mijn’ contactpersoon was en super snel reageerde steeds. Voor zo ver ik heb gemerkt drama vrije organisatie, heel fijn.

Oh ja nog iets van kritische feedback dan haha! Ik had juist afronding met het plaatsen van je zelf gemaakte foto’s van je pakketje en dan stemmen nog wel leuk gevonden (cadeau van de winnaar hoeft dan weer niet zo van mij). Juist omdat je het dan meer ‘echt’ afrondt. Maar er is democratisch gestemd om het zo te laten, dus helemaal oké.

2 likes

Goed georganiseerd! Wat mij betreft was alles duidelijk!

Ik had wel met sommige contactmomenten het idee dat het was sneller had gemogen, zoals het doorsturen van de track and trace codes. Ik ontving die bijvoorbeeld pas een uur voordat het pakket bezorgd werd, en ik moest er een paar keer om vragen.

Verder vond ik de manier van communicatie via de contactpersonen @Nidorina, @Jeminae en @anon98052296 prima, wat mij betreft niet vervelend dat er geen anoniem account gemaakt werd.
Kan me ook voorstellen dat het daarom voor de dames best veel werk heeft gekost, dus even een extra bedankje voor jullie! :hugs: goed geregeld meiden!

5 likes

Ik vond het heel goed georganiseerd. Soms leek het qua kleine details (zoals data) niet soepel te lopen, maar het was voor velen de eerste keer dat we meededen dus dat was te begrijpen. Ik ga zeker de volgende keer weer meedoen!

Was goed en leuk geregeld! Heb zelf inderdaad nog een aantal keer de data opgezocht in het topic. Die even in het startbericht zetten bijvoorbeeld, zou top zijn!

Maar nogmaals bedankt voor de inzet!

1 like

Same! Er is over gestemd dus voor nu verder geen issue ofzo, maar ik vind wel dat het nu een beetje doodbloed ofzo? Mijn gevoel he? Ik had bijv bewust gemaakt tijdens het knutselproces.

Vooral omdat het eigenlijk komt, omdat we heel lang op 1 iemand moesten wachten voorhet raden enzo. Het is geen ramp en sommige omstandigheden kun je natuurlijk niets aan doen, maar versterkt wel een btje het gemis van een echte afronding.

Verder heb ik er weer heel veel plezier aan beleefd en vond ik het echt goes geregeld! Ik miste wel een secretsanta account, maakt het ino wat minder onslachtig, maar waardeer de extra inzet van de organisatie juist extra.
Was een beetje huiverig na het gedoe vorig jaar, maar ben enorm blij dat ik toch mee heb gedaan en ben volgend jaar weer van de partij!

@anon98052296 ik eet btw vandaag erwtensoep met jouw spliterwten haha

3 likes

Ahhh smakelijk :heart:

Hoe wil je er dan mee omgaan als iemands pakket te laat aankomt? Die doet dan automatisch niet meer mee in de stemronde?