Was goed en leuk geregeld! Heb zelf inderdaad nog een aantal keer de data opgezocht in het topic. Die even in het startbericht zetten bijvoorbeeld, zou top zijn!
Maar nogmaals bedankt voor de inzet!
Was goed en leuk geregeld! Heb zelf inderdaad nog een aantal keer de data opgezocht in het topic. Die even in het startbericht zetten bijvoorbeeld, zou top zijn!
Maar nogmaals bedankt voor de inzet!
Same! Er is over gestemd dus voor nu verder geen issue ofzo, maar ik vind wel dat het nu een beetje doodbloed ofzo? Mijn gevoel he? Ik had bijv bewust gemaakt tijdens het knutselproces.
Vooral omdat het eigenlijk komt, omdat we heel lang op 1 iemand moesten wachten voorhet raden enzo. Het is geen ramp en sommige omstandigheden kun je natuurlijk niets aan doen, maar versterkt wel een btje het gemis van een echte afronding.
Verder heb ik er weer heel veel plezier aan beleefd en vond ik het echt goes geregeld! Ik miste wel een secretsanta account, maakt het ino wat minder onslachtig, maar waardeer de extra inzet van de organisatie juist extra.
Was een beetje huiverig na het gedoe vorig jaar, maar ben enorm blij dat ik toch mee heb gedaan en ben volgend jaar weer van de partij!
@anon98052296 ik eet btw vandaag erwtensoep met jouw spliterwten haha
Ahhh smakelijk
Hoe wil je er dan mee omgaan als iemands pakket te laat aankomt? Die doet dan automatisch niet meer mee in de stemronde?