Fototopic Secret Santa

Ook ik heb gister mijn pakketje ontvangen en ik ben er echt heel blij mee! Ik vond het superleuk en heb echt de tijd genomen om het rustig uit te pakken.
De kaars heb ik al gebruikt en de sokken heb ik aan. Heel erg bedankt Santa! :heart: (Ik zal nu elke keer als ik die sokken aan heb aan je denken haha)

[

27 likes

Wat heeft iedereen veel/leuke cadeautjes kunnen vinden voor dat bedrag! Echt zo leuk hoe creatief iedereen is geweest :biggrin: Ik hoop mijne vandaag of morgen te krijgen!

2 likes

Aan mijn santa, ik heb het pakket! Het ligt hier al klaar, ik lig alleen in bed met een enorme wang want gisteren is mijn verstandskies getrokken en gaat niet zo lekker. Maak hem hopelijk morgen open :two_hearts:

Ik heb m’n pakketje net binnengekregen, de postbode was hem bijna kwijt (kwam tegelijk met wat anders binnen) maar wow wat heeft deze Santa haar best gedaan!

De doos:

Toen kwam m’n kat even druk de doos inspecteren:

Dit zat er allemaal in, zo ontzettend mooi ingepakt! <3 en ik vond je brief ook heel erg lief, je had er echt goed over nagedacht welk cadeautje bij welke stemming hoorde.

De brief van dichtbij:

En de cadeautjes uitgepakt:

Ik ben inderdaad gek op lavendel en al helemaal in bad, dus hier ben ik heel blij mee, net als de boekjes.

Maar in het speciaal de laatste twee cadeautjes… die quote is een van m’n favorieten en ik werd er stiekem een beetje emotioneel van, zo mooi gedaan! En als klap op de vuurpijl die Timeturner ketting, ZO BLIJ MEE. Ik had er al een, maar hij is heel oud en verschoten van kleur (is allang niet goud meer) maar ik kon het niet aan mezelf verantwoorden om een nieuwe te kopen. Dat kon jij natuurlijk niet weten, maar dat maakte dit wel echt het perfecte cadeau.

Je hebt me verwend, lieve Santa, duizendmaal dank :heart:

36 likes

Sorry lieve Santa dat het zo lang duurde voor ik de foto’s geplaatst heb, maakt me niet minder in de wolken met het pakketje!

Ik vond het inpakpapier ZO mooi! Ik hou van glitter (behalve als het afgeeft en alles er onder zit) dus ik werd heel blij hiervan!

De cadeautjes waren een schot in de roos, het boek ben ik inmiddels in begonnen, de kleine man vindt zijn boek ook helemaal geweldig, vanavond lekker in bad met een van de bruisballen en het oogpotlood draag ik sinds in het ontvangen heb iedere dag :stuck_out_tongue: Kaars en fotolijstjes ook leuk!!

Dus hier een hele dankbare ontvanger, super bedankt voor alle moeite die er in gestopt is!

Ik moet alleen nog even goed nadenken wie je bent!

21 likes

Het is echt zo leuk om te zien hoe iedereen z’n best heeft gedaan!

@Roguee Dat inpakpapier is inderdaad heel leuk! Ik wil weten waar het vandaan komt :innocent:

2 likes

@Roguee doe zelf niet mee met secret santa maar geniet echt van de foto’s, en weet toevallig dat dit papier van de hema komt! Heb het afgelopen weekend zelf ook gekocht haha

3 likes

Lieve Santa! Ik ben er zo blij mee :heart_eyes:vooral de kamille thee nu met mijn dikke wang, dat werkt ontstekingsremmend! De sloffen passen ook goed, zo fijn en cute! De bruisbal komt zeker van pas, lekker badderen. Dankjewel :two_hearts:

26 likes

Zo leuk om alle foto’s te zien! Mijn pakketje zou vandaag komen, maar ik keek net op de T&T en daar stond dat de bezorging is uitgesteld naar morgen. Nog een dagje in spanning dus.

1 like

Haha ik ging net mn pakketje ophalen en die man zo: “O…phe…liac?”

Dank je lieve Santa!!! Echt heeeeeel leuk, groetjes terug aan je sokken!!! Love het gedicht en de cadeaus!

26 likes

Sorry voor dubbelpost maar de kat hangt mooi in mn eigen miezerige boom :heart:

29 likes

Ik zie wel heel veel mensen met bepaald inpakpapier van de hema :joy:

1 like

Yes! Mijn pakket is binnen! Was bezorgd, stond in de PostNL app. Dus ik kwam vrolijk thuis. Stond het niet op de standaard plek bij de achterdeur. Bleek het pakketje verstopt in onze houtschuur, haha. Maar hij was er dus wel!

Wat een geweldig pakket! Ik werd er meteen helemaal vrolijk van. Het was aan de binnen- en buitenkant ingepakt. Daarnaast was er over elke cadeautje iets leuks geschreven in een lange handgeschreven brief. Ik kon echt zien dat er veel tijd en aandacht aan dit pakketje was besteed. De mok was inderdaad de klapper van alle cadeautjes. Was ben ik daar blij mee! Ook de sokken, de washitape, de kaars, het maskertje, de chocola en het gelukskoekje worden erg gewaardeerd! Ben zo blij met alles!

Heb vanavond een kerstetentje, dus de sokken gaan meteen aan! En heb al thee gehad uit mijn mooie nieuwe mok! Het recept staat al op de planning voor zaterdag!

Thanks Santa! Super leuk! :blush:

23 likes

Door dit topic (ik lurk altijd mee haha) heb ik ook even drie rollen van dat mooie cadeaupapier van de Hema meegenomen. :smile:

1 like

OMG mijn pakketje is binnen en ik heb alleen nog maar de doos open gemaakt en omg nu al zo zo zo leuk!! Ik ga nu alles lezen en bekijken! Dan post ik alle foto’s in 1x.

En haha op de voorkant stond ‘mevrouw CC’

Edit; ik ben het recepten boekje met bijbehorende anekdotes per recept wat erbij is gemaakt aan het lezen en heb hardop gelachen :joy:

22 likes

Omg dit is het leukste pakketje ooit. Dankjewel! :heart: heb echt een grote glimlach op mijn gezicht de hele tijd. Ik weet wie je bent denk ik haha en als ik het fout heb heb ik heel creepy een post van iemand anders geliked van een tijdje terug.

Ik heb super leuke dingen gekregen!! Laf de zelf gemaakte koekjes omg haha ze zijn super lekker! Zie ook mijn zelf gemaakte gele monster naar aanleiding van je vouw turtulio.
Je recepten boekje heb ik hardop om gelachen hahaha. Heerlijke verhalen en die hartige muffins ga ik als eerste maken! En zo leuk mijn avatar op de voorkant. En al je creatieve vouwsels!

Die sleutelhanger kat is wel creepy als je hem aan zet, ik schrok me dood :joy:

Nouja. Kortom: HEEL leuk!

32 likes

Ook ik heb mijn pakketje binnen :grin:

Het is geen typisch secret santa cadeautje met versiering enzo, maar aan de inhoud te zien is het echt met zorg samengesteld. Ik ben er echt heel blij mee en heb een mooi persoonlijke (video)boodschap gekregen van mijn Santa. Ik zou het biertje voor morgen bewaren en nu slechts genieten van de kerstthee (:drooling_face::heart:) en nougat chocolade (:scream::heart:) maar fuck it heb een zware dag gehad dus zit nu dat biertje lauw te drinken. En het is heerlijk!!!

Leuke anekdote: de postbode kwam en zei door de intercom “ik heb een pakket voor …uuuuuuuuuuh Wompie effe?” (=Wompie FF) haha ik piste in m’n broek. Toen haalde ik het op en zei die “bezig met de voorbereidingen voor het kerstdiner :wink:”. Toen ik de wijndoos zag en tilde snapte ik wat hij bedoelde hahaha.

)

30 likes

Ja erg zonde!
Alles is echt superleuk ingepakt en versierd en deze valt best uit de toon zo.
Ik zou het zelf ook erg jammer vinden als mijn pakketje er zo uit zou zien, voorl met die sticker van afprijzing er nog op :flushed:

4 likes

Een met zorg samengesteld pakket lijkt mij toch veel belangrijker. Maar de meningen daarover zullen verdeeld zijn, ik wilde het alleen even kwijt als tegengeluid. :blush:

Edit: oké, vooruit, een poll dan. Wat vind jij belangrijker? Aandacht voor de…

• Inhoud
  • Vorm

0 stemmers

1 like

Ik vind juisssst de vorm en de creativiteit belangrijk. Daaraan zie je dat er liefde in is gestoken en niet alleen even iets op bol.com is besteld en in een doos is gegooid. (Ik zeg niet dat iemand dit heeft gedaan)

7 likes