Game of Thrones / House of the Dragon

Sam is nog in Winterfell en Gendry is nu lord van Storm’s End, die is daar heen denk ik?

1 like

Ik ben echt een te harde Gendrya shipper en hoop dat ze daar wat van laten zien in de laatste aflevering. Dat zij dan ineens bij Storm’s End op de stoep staat oid.

Maar GoT kennende zal dat wel niet :cry:

3 likes

Als Cercei nog leeft verwacht ik ook een comeback van Stannis :joy:

4 likes

:joy: :joy: :joy:

1 like

Ja las daarna je post pas! Zit wel wat in want het ontwikkelt zich allemaal rondom hem en de gebeurtenissen rondom hem. Denk alleen al aan Littlefinger en zijn motieven.

1 like

Maar ze hadden zich overgegeven, de bellen luidden niet omdat Cersei dat had opgedragen, maar omdat het volk zich had overgegeven. En de slaven kwamen ook pas in opstand nadat ze Grey Worm had laten infiltreren om de opstand op te zetten.

@anon65426728
Er is natuurlijk een minimale kans dat Cersei en of Jaime niet dood zijn, maar die lijkt me echt verwaarloosbaar met zo’n symbolisch einde. En ik denk idd dat Gendry naar Storm’s End is, maar dat Sam ook naar zijn domein is (Horn Hill), aangezien de Night’s Watch niet meer bestaat/nodig is nu de white walkers er niet meer zijn en die paar Wildlings die er nog wel zijn ook geen gevaar meer vormen. Hij heeft namelijk geen reden om op Winterfell te blijven, toch?

2 likes

16 likes

26 likes
23 likes

Hmm ik deelde ook gewoon het linkje en kreeg automatisch die widget. Misschien verschil tussen instagram en twitter?

1 like

Alles wordt vanzelf een stuk duidelijker, gewoon lekker verder kijken en bij seizoen 2 begrijp je er al een stuk meer van! Ik begreep zelf ook de eerste keer niet waar ik nou echt naar keek… Maar bij seizoen 2 begreep ik het allemaal al een stuk beter.

Even terugkomen op het gerucht dat de boeken al af zijn… Hier zegt grrm dat de boeken nog niet af zijn :weary:

Ik denk eerlijk gezegd dat we nooit het einde zullen weten van de boeken en sowieso niet van ADOS… En dat zou ik echt ontzettend jammer vinden, maar ik denk dat grrm misschien wel het een na laatste boek af krijgt, maar niet de laatste voordat hij overlijdt.

1 like

Oh ja, pet peeve. Ik ging de titels van de boeken weer opzoeken en ik erger me eraan dat ze allemaal met ‘A’ beginnen

Behalve fucking eentje

Maar goed, het is natuurlijk maar waar ik me druk om maak ;p

3 likes

Verschil moet er zijn hè. :nerd_face:

1 like

De Speld
Ik stem voor optie 1 :grin:

4 likes

Ik vond dit een leuk filmpje om te zien dat toch wel een aantal dingen bij elkaar komt in de laatste afl. Maar hoe wist Daenerys dat Varys die briefjes aan het schrijven was

2 likes

Collega van mij had eindelijk gekeken. Maar ik zit er blijkbaar wel iets meer in.

Ik: ja het is niet leuk meer maar vond het wel tof dat Cleganebowl echt is geworden
Hij:

Ik: ja Sandor en Gregor…
Hij:
Ik: The Hound en The Mountain…
Hij: ohhh ja
Ik: ben ook wel benieuwd waar Bronn nu uithangt.
Hij: Wie

Ik: …

24 likes

Tyrion. Misschien niet exact die briefjes, maar wel het gepraat over verraad, en later dat hij ook in vol daglicht Jon aansprak.

1 like

De thumbnail deed me echt even denken aan deze meme

:joy:

45 likes