Game of Thrones / House of the Dragon

boekspoiler

ik las iets dat ze het gewoon omschrijven als een saffier dus ik denk dat het gewoon slechte CGI was

4 likes

Ben ook gaan Googlen en kwam op hetzelfde uit inderdaad. Dacht niet meteen aan een saffier.

1 like

ja ik vond het dus ook vaag hoe ze dit er van gemaakt hebben, het brengt ook gewoon niets bij
ik vind sowieso heel dat gedoe van de voorspelling over de night king zo nutteloos

2 likes

16 likes

Op Buzzfeed staan echt iets van 100 van zulke memes, heerlijk.

3 likes

Echt een top seizoen en finale!!

Nu lekker alle memes en grappen lezen :rofl:

Okee ik loop eeuwen achter maar heb eindelijk HBO Max en OMG IK BEN NU BIJ DIE 1e (?) INCEST AFLEVERING :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: Mijn hemel wat een orgiefest is deze serie tot nu toe zeg đŸ«  ok dat wilde ik ff kwijt in een dood topic joe he :grimacing:

5 likes

Die heb ik ook net gezien!! Kijk het met een vriendin dus vandaar dat we hopeloos achter lopen. Echt, wtf? Ik dig de serie wel! Gebeurt lekker veel!

Jaaa vind de serie wel vet, maar dat was wel ff een intense scene, zelfs voor GOT :sweat_smile: :laughing:

Ohh eindelijk afgekeken, heerlijk al die memes :rofl: Weet nog niet wat ik er van vond. Geen GOT iig ben gewoon niet zo invested in al die karakters die dood gaan? Alles gaat zo snel, je ziet het al van mijlenver aankomen en je hebt ook geen ‘band’ met ze opgebouwd dus ok doei luce :sweat_smile: Maar overall wel goed denk ik. Maar graag minder bevallingen de volgende keer. En minder van die sprongen. Okee joee

1 like

Er komt dus nog een spin-off hahaha

5 likes

Wow. Ik ben tegen het uitmelken, maar who am I kidding. Ga dit waarschijnlijk wel kijken :woman_facepalming:

5 likes

Waarschijnlijk ben je inmiddels al wel klaar, maar ik vond het einde dus zĂłveel minder erg toen ik het voor de tweede keer ging kijken. Heb nu eigenlijk ook wel vrede met het einde haha.

1 like

Yesss! De eerste aflevering van House of the Dragon seizoen 2 staat op HBO.

Echt jammer dat ze niet meteen het hele seizoen erop hebben gezet :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb net de nieuwste aflevering op gezet en moet nu denken aan mijn schoonvader die bij het eerste seizoen zei: “hĂ©, ze hebben een nieuwe serie gemaakt over de de mama van Daenerys” hij had niet door dat het over meerdere generaties ging.

3 likes

Wat een goeie aflevering. Geen opvulscenes en direct overgaan op de orde van de dag. Moest wel lachen toen Alicent door haar schoondochter betrapt werd.

3 likes

Helena is haar dochter toch? Ja, ok, en ook haar schoondochter I guess, want getrouwd en kinderen met haar broer :sweat_smile:

2 likes

Ja ze is beide, maakt dat het minder of meer genant? :joy:

Hahaha, goed punt :joy: #wincest

1 like

Ik kan steeds de halve aflevering niet zien omdat het zo donker is :joy:

Aflevering 2

Zo sneu voor Helaena, ze kreeg nog geen knuffel of wat dan ook
Ik vind Alicent ook echt verschrikkelijk

4 likes