Game of Thrones / House of the Dragon

Echt een geweldige aflevering!

Wel echt een serie die je een beetje in het donker moet kijken, omdat het beeld zo donker is.

Moet echt zo loeren af en toe

4 likes

Ja ik elke keer als Daemons verhaallijn er is

4 likes

Vergeleken met GoT is het wel echt 1000x beter.
@Ainu Vhagar is echt massive, is ook deze draak van vorig seizoen:

RIP Luke :disappointed:

Vhagar was eerst trouwens van Laena, de vorige echtgenote van Daemon/moeder van Baela en Rhaena/dochter van Rhaenys. Heeft dus eigenlijk gewoon haar oma vermoord :disappointed:

4 likes

Ja hier zie je het ook goed

draken hotd en got

6 likes

Ik ook lol, wacht steeds met kijken tot het donker is

1 like

Ik vind Vhagar er ook wel echt goed oud uitzien, een beetje verlept of zo, maar daardoor wel indrukwekkend

4 likes

Heeft ook allemaal gaten in zijn vleugels. Serieuze oorlogswonden

9 likes
Vhagar

Ook die reactie toen ze moest wachten nadat Aemond Aegon en Sunfyre zag overvliegen, echt zo’n oude kat die zich weer neerlegt nadat ze even verstoord werd in haar rust :smile:

5 likes

Ik liep ff achter, vanavond ep3 en ep4 :scream: gekeken. Wat een goed seizoen dit.

4 likes

Rhaenyra, go get your man! Ben Daemon zo beu.

8 likes

Was deze week ook echt de overtreffende trap van #wincest, met zijn eigen moeder :nauseated_face:

1 like

Deze scène! :nauseated_face:

3 likes
aflevering van gisteren

Wat vonden jullie van de kus

2 likes
HotD S02E06 mening

Vond het prima, past in de verhaallijn en twee hete mensen zien zoenen is nooit verkeerd.

6 likes

Over hete mensen gesproken… die Addam (het bijna lekkere hapje van Seasmoke) is ook niet bepaald verkeerd.

Ik ben benieuwd wie Rhaenera volgende week gaat roasten.

5 likes
Addam

Heb ik het verkeerd begrepen, is Addam nu niet de nieuwe rider van Seasmoke? Dacht dat Seasmoke daarom achter hem aanzat, nadat hij die andere dude geroosterd had. Betekent trouwens ook dat Laenor niet heel lang meer heeft geleefd :disappointed:
En idd, Addam is ook erg prettig om naar te kijken :hot_face:

3 likes
HotD S02E07

Omg, zoveel draken :smiling_face_with_three_hearts: :star_struck: :heart_eyes:
Heerlijke aflevering. Wel vrij heftig hoe Rhaenyra even zoveel mensen in de fik zet zonder ook maar een greintje spijt te tonen… En love hoe Aemond meteen in de aanval ging en toen ineens een ‘oops, oh nee, toch niet’ moment had :joy:

4 likes

Ik denk zeker niet dat ze geen spijt had/heeft maar dat dit de beste van de slechtste keuzes is: ze probeert hiermee een grootschalige oorlog af te wenden, offert deze mensen op voor ‘de rest’

HotD S02E07

Hm ja, misschien ook wel. Maar hoe ze reageerde toen het gebeurde, en de grijns op haar gezicht aan het einde… Danaerys heeft het iig niet van een vreemde, runs in the family om niks te geven om de common people. Was ook wel echt teleurgesteld in Jace wat dat betreft, ik vond hem tot nu toe zo leuk! Ben ook benieuwd of Rhaena die wilde draak nog dit seizoen gaat vinden trouwens, is nog maar 1 aflevering natuurlijk.

Misschien een domme vraag maar waarom valt Vermitor Rhaenyra niet aan? Voelt hij dat zij koningin is of al een draak heeft? Mooi eindbeeld met die draken.

Ik hoop dat Rhaena ze snel vervoegt. Het begint net leuk te worden en we hadden maar een deluluscene van Daemon.

1 like