Game of Thrones / House of the Dragon

Nou daar bleek Larys van Loon ineens een voetenfetisj te hebben he kinders!!!

5 likes

Maar wel Daemon lookalike :grimacing:

Er is nu dus een hele ophef ontstaan op internet door die voetfetisj van Larys. Zit dikke incest in die serie maar de voetfetisj is not done?

5 likes

Heb jij dit gemaakt ??

10 likes

blijkbaar is de laatste aflevering al uitgelekt

1 like

Ik heb hem vannacht gekeken (kon toch niet slapen) en jeeetje wat een einde. Kon daarna al helemaal niet meer in slaap komen :sweat_smile: had nu eigenlijk voor het eerst dat ouderwets escalerende GoT gevoel en nu is het wachten op een nieuw seizoen. Heb wel echt genoten van de show

3 likes

Ik weer niet of jullie het Negroni filmpje van Emma D’Arcy kennen maar als je hun naam googlet krijg je echt een leuk gifje haha.

5 likes

Ik heb met ingehouden adem zitten kijken. Gruwelijk!

4 likes

Omg! Love it! Hahaha :heart:

Haha ik kwam hier gister ook achter toen ik gewoon Sbagliatio googlede :joy: cheers!

2 likes

Ohhh vond het zo zielig voor lucerys
Hadden ze daar niet ff wat langer over na kunnen denken en ff buienradar kunnen checken of zo

8 likes

Bij Olivia Cooke is het ook :smile: :heart_eyes:
Vond het overall een goed eerste seizoen, ben heel benieuwd naar het tweede!
Twijfel een beetje of ik het boek ga lezen, heb ik bij GoT toen ook gedaan, na het eerste seizoen aan boek 1 begonnen en in een ruk alle vijf de boeken uitgelezen. Maakte sommige dingen natuurlijk wel minder verrassend in de volgende seizoenen, maar was ook wel tof om te zien hoe ze sommige dingen hadden gedaan.

2 likes

Ja ik vind het ook zo zielig, ook voor Arrax!

4 likes

Aemond is zo zwaar de sjaak. Ook al was het niet helemaal zijn schuld, Arrax en Vaghar trokken hun eigen plan.

4 likes

Maare… ben ik de enige die het vage blauwe oog van Aemond een beetje op die van de Nightking vind lijken?

8 likes

Neeeeee hoe lang zullen we nu moeten wachten
Het werd echt net tof

Arme Arrax en Lucerys :sob:

3 likes

Had dit totaal niet verwacht, zo’n plot twist

1 like

ik heb het boek al klaarliggen, verrassend klein

ik vind deze aflevering ook veel goede shots hebben trouwens, viel me echt op

5 likes

ik kijk nu de laatste aflevering maar wat ik tot nog toe wel heel erg leuk vind is dat het echt zo ridderlijk middeeleeuws is en die famileintriges vind ik ook interessant, het gaat wel traag maar dat vind ik juist wel prettig mis ik niets speciaals.

2 likes

Got spoiler

The night king is toch al uitgelegd in GOT, dat hij ontstond/gemaakt is door children of the forest echt eeuwen en eeuwen geleden, heeft hier denk ik weinig mee te maken

2 likes