Game of Thrones / House of the Dragon

Ja! Dit zei ik ook al tegen mijn vriend :joy:

hele seizoen

Eens met wat hierboven al gezegd is over de laatste aflevering, voelde echt heel erg alsof de laatste twee afleveringen gewoon gedropt zijn.

Verder wel echt genoten van de serie. Het verhaal zelf is niet altijd even sterk maar de shots zijn vaak zo mooi, muziek is goed en de meeste acteurs zijn echt fantastisch.

Mijn vriend en ik lagen elke keer echt in een scheur om daemon in harrenhall. Voor mensen die its always sunny kijken, het was net die aflevering in ierland waar Dennis covid krijgt in dat spooky kasteel. Zo’n medelijden met Simon strong die maar met deze agressieve weirdo moest dealen :joy:

7 likes

haha wow ik dacht dat jullie allemaal best wel aan het zeiken waren over de aflevering omdat ik het een fijn seizoen vond maar stelde het kijken uit omdat ik gewoon geen bandbreedte had om het te kijken tot vandaag.
Het laatste halfuur voelde echt als een aaneenschakeling van willekeurige fragmenten om het volgende seizoen op te zetten waarbij mijn enige gedachte was “oh dit ben ik over twee jaar volledig vergeten”. Echt een heel rare keuze en productie. Blijkbaar willen ze ook echt vasthouden aan hoogstens twee seizoenen dus vier in totaal.

4 likes

Ik loop nog achter maar moest zo lachen om Oscar Tully, kleinzoon van Grover Tully. Blijkt zijn broer Kermit en zijn vader Elmo te heette.

4 likes

Gister het seizoen uitgekeken. Ik vond het een heel goed seizoen wel. De laatste aflevering vond ik ook niet tegenvallen. Alleen wel balen om 2 jaar te moeten wachten weer. Ben heel benieuwd naar de verdere verhaallijn van Heleana dragon dreamer? Ik dacht ook even third eyed raven. Vond haar eerst maar saai en niets toevoegen haha.

1 like

Mijn vriend heeft GoT nog nooit gezien, dus ik ben nu met een rewatch bezig. Had er eerst niet zoveel zin in (omdat het zo kut eindigt), maar ik zit er weer helemaal in!! In een weekend het eerste seizoen al gebinged, heerlijk.

6 likes