Zoooo dan, Kit is zo een stuk minder aantrekkelijk.
Seizoen 5, afl 10
Waaaaat! Jon Snow dood?? Ik dacht dat hij uiteindelijk op de troon kwam
We zijn klaar! Helaas had ik ooit onderstaande meme gezien (toen ik nog niet was begonnen met de serie). Dus vermoedde al dat deze persoon uiteindelijk op de troon kwam. Maar zeker weten deed ik niet. Was dus tot het laatst (semi)spannend.
Dikke vette spoiler
LOL @ mijn vorige post
En nu ga ik een stukje teruglezen incl de spoilers.
Spoilert laatste seizoenen
Echt een stuuuuuuuk minder leuk vergeleken met de eerdere seizoenen. Vond het einde ook niet “bevredigend” ofzo. We hebben de laatste afleveringen maar afgekeken, omdat we al eenmaal begonnen waren, niet omdat het nou zo superspannend en leuk was.
Even binnenvallen in een oud topic. Ik kijk nu pas GoT (omg op mezelf want ben gek op dit soort series en wilde deze altijd al zien).
Ben halverwege seizoen 5. Dit is zoooo’n fucking vette serie. Echt geweldig!
Zat ook dat overzicht van alle doden te bekijken dat hier eens is gepost. En ik ga stuk om de 3 bloedzuigers die ook zijn meegeteld .
Morgen komt House of the Dragon op HBO. Ik ben toch wel heel benieuwd. Heb wel zin in een serie in dat genre, dat GoT sfeertje. Gaan jullie kijken??
Ja, zo’n zin in.
Jaa zeker! Ik zag het eerst niet zo zitten na de tegenvaller van het laatste seizoen van GoT, maar de trailers zien er toch wel weer ouderwets vet uit dus ik ben heel benieuwd! Heb ook echt weer zin in het sfeertje ja.
Ik had nog nooit Game of Thrones gezien dus daar een tijdje terug mee begonnen en deze week de laatste aflevering gekeken dus net op tijd voor House of the Dragon! Ben benieuwd.
Komen de afleveringen per week uit? Ik ga denk ik wachten tot alles uit is, vind ik toch fijner kijken! Ben erg benieuwd wel!!
Heb zoveel zin in House of the Dragon!!! Scoort ook al goed op IMDB.
Ik vind het zoooo vet. Net de eerste aflevering gezien.
Nice, zin in.
Ik ga denk ik wachten tot het hele seizoen erop staat, vind het heerlijk om dit in paar dagen te bingen
Ja, echt nice! Jammer om een week te moeten wachten op de 2e.
Kunnen we discussie rond house of dragons niet beter in het game of thrones topic doen met spoilers van zodra de aflevering uitgezonden is? Wil weer uitgebreid erover kunnen praten en lezen.
Is the House of dragon tof om te kijken als je GoT niet gezien hebt?
House of the Dragon net gezien. Prima eerste aflevering! Wel even inkomen met alle personages. Ik hoop op veel diepgang in de personages en niet teveel zelfde types als GoT. Niet dat Rhaenyra teveel op Daenerys blijkt te lijken.
En die bevalling, wat mega heftig! Als je zelf een traumatische bevalling hebt gehad moet je dat stuk misschien wel even overslaan. Weet in ieder geval dat dat er dus in zit.
Ik denk het wel, maar het geeft wel echt veel meer context als je GoT hebt gezien.
House of the Dragon aflevering 1
Omg ja wat de hel konden ze haar niet verder verdoven met die papaver wat afschuwelijk
Wel een goede eerste aflevering zit er helemaal in