Game of Thrones / House of the Dragon

Ik denk het wel, maar het geeft wel echt veel meer context als je GoT hebt gezien.

3 likes
House of the Dragon aflevering 1

Omg ja wat de hel konden ze haar niet verder verdoven met die papaver wat afschuwelijk

Wel een goede eerste aflevering zit er helemaal in

3 likes

@moderators ik heb jullie hierboven niet getagd maar kunnen de HOD-berichten in Game of thrones topic? En kan iedereen de specifieke berichten over de serie daar plaatsen?
Asking for my damn self.

9 likes

Ja wil ik wel maar zag het topic niet bovenaan staan

GoT / HoD

1 like

Zoekfunctie werkt ook prima toch
Lol blijkbaar kopieren niet alleen :joy: wacht ff

Game of Thrones / House of the Dragon hierooo

3 likes

Zoekfunctie bestaat

2 likes

Hey bedankt he

1 like

de maester zei ergens dat ze niet meer kunnen toedienen omdat het dan niet meer veilig was, als een overdosis veronderstel ik

Ik dacht, nou dat maakt ook niet meer uit :sweat_smile: maar voor de baby.

3 likes

Wat een goede aflevering. Vind de hoofdpersonages zo goed gecast. Vond het wel raar dat de Hand van de koning nu al zijn dochter stuurde om avances te maken. Die man was nog gebroken en denk niet dat hij zou vallen voor Alicent.

Zitten mokken tegen mijn vriend dat ik het niet ging kijken na het afschuwelijke laatste seizoen. Maar toch meegekeken uit nieuwsgierigheid en moet toegeven: I’m intrigued.

Alleen weer die onnodige seksscĆØnes/afgehakte ledematen. Weet dat dit HBO is, maar had gehoopt dat ze zich wat meer in zouden houden met deze nieuwe serie. Guess not :woman_shrugging:

Ik moest er even inkomen, maar wat een toffe eerste aflevering. Love Matt Smith.

4 likes

Toffe eerste aflevering, dit kan nog wel eens heel interessant gaan worden. :sunglasses:

2 likes

Had ook datzelfde gevoel bij Alicent en Daemon.

3 likes

Ja precies… de Targaryans zijn natuurlijk ook niet vies van wat intieme familie banden. Al hoop ik niet dat de serie daar vol mee gaat zitten want kan niet echt rooten voor een incest stel

Ja dit vond ik dus ook, vooral tussen Daemon en Rhaenyra. Maar kan ook zo zijn dat Daemon oprecht van zijn nichtje houdt, als familie en verder niks, en ik door GoT gewoon een verpest beeld heb :joy:

Vond btw die bevallingsscene niet zo chill als zwangere… Ben maar even de kamer uitgelopen en vriend gevraagd of hij me weer naar binnen wilde roepen als het klaar was.

2 likes

Ben benieuwd naar de rest van het seizoen! Ik vond het in ieder geval interessanter dan de eerste GOT aflevering haha. En dat weet ik omdat ik die meerdere keren heb gezien omdat ik er niet inkwam.

2 likes

Dat met die 2 dacht ik dus ook al! Ook met Daemon trouwens inderdaad.

Ik heb gisteren de eerste House of the Dragon episode gezien en ik ben niet ontevreden. Ik heb nog niet zo lang geleden heel GoT gezien (had het nog nooit gezien), dus ik zat er nog redelijk goed in. Na HotD wel meteen de allereerste GoT-aflevering opnieuw gekeken en wauw, wat zitten daar meteen veel personages in eigenlijk. Destijds wist ik na aflevering 1 ook echt niet wie wie was (behalve Bran, Jon, Daenerys en Cersei). Nu zag ik al die mini-spoilers veel beter (en wist wie wie was haha).

3 likes

Ik had echt nul verwachtingen, maar vond het echt leuk! Ben heel benieuwd waar het allemaal naartoe gaat.

1 like