Game of Thrones / House of the Dragon

Ik ben toch maar alle seizoenen weer aan het downloaden want ben het allemaal kwijt. Duurt alleen 31weken met deze downloadsnelheid :joy:

het zouden ook “movie length episodes” zijn, 50 min noem ik niet echt filmlengte

2 likes

Eerste twee zijn normale lengte. De rest is langer.

1 like

IMG-20190415-WA0083

Ik schrok zo erg bij deze scene

54 likes

Volgens mijn vriend is Sam die de Game of Thrones wint of een democratie start op dit moment de enige acceptabele uitkomst.

10 likes

Wij hebben dit gedaan maar kunnen niet via SmartView kijken op tv. Hoe maak je via de telefoon de koppeling naar tv met deze methode? De smarttv zelf kent geen Ziggo app als ik die probeer te zoeken.

Kun je niet via de Ziggo Go app op je telefoon dit streamen naar je tv?

Ziggo heeft inderdaad geen app op de tv geloof ik, alleen op telefoon

Gisteren probeerden we twee voetbal wedstrijden te kijken op twee tv’s, door eentje te streamen naar de tv, maar dat kon niet met de ziggo go app. En toen hebben we de app op de laptop geopend en met een hdmi kabel gekoppeld aan de tv. Dit ku nje ook proberen :joy::face_with_hand_over_mouth:

Nee, dat is juist geblokkeerd. Kan enkel chromecast ben ik inmiddels achter maar die hadden we weggedaan juist omdat we die niet meer nodig zouden moeten hebben met een smarttv. Nu rondvragen in kenniskring of we er eentje mogen lenen. En nu snel weg want ik wil niks lezen verder voordat ik zelf de aflevering heb gezien!

1 like

Ik zelf heb geen smart tv en gebruik altijd een Chrome cast. Daar wil het heel goed mee.

1 like

Vond dit wel heel interessant, wat een geld.

Haha ja ik moest gillen. Mijn vrienden keken mij aan van: “huh? Dit zag je toch al wel aankomen?”

1 like

image

14 likes

Als ze dat CGI budget nou eens niet voor pleziervluchtjes op die draken en in plaats daarvan voor meer Ghost zouden gebruiken…

4 likes

Ik denk dat Jon zich opoffert voor iets en dan dat Daenerys alsnog de rechtmatige ruler van de Seven Kingsdoms wordt. Jon heeft nooit koning willen zijn, dat werd nu al helemaal duidelijk.

Aangezien Daenerys geen kinderen meer kan krijgen gaat ze daarna denk ik een soort council/democratie instellen.

Denk trouwens dat Sam degene is die Jons heritage aan iedereen gaat vertellen. Jon houdt het stil maar aangezien Sam nu niet echt een fan is van Daenerys…

Leuke scène vond ik trouwens Grey Worm en Missandei die het noorden binnen rijden, #firstblackpeopleinthenorth.

5 likes

Ik ben wel benieuwd wat er nog voor verhaal rondom Melisandre komt. Haar verhaal kreeg toen een paar seizoenen geleden die twist met de ketting, en daarna is er nooit meer iets over gezegd. En nu staat ze op van die posters van Ziggo, maar kan me niet voorstellen dat haar rol nog groot wordt? Of ze gaat onverwacht uit de hoek komen ofzo?

1 like

Ja die scène met Missandei en Grey worm vond ik zo herkenbaar

1 like

Ik denk het tegenovergestelde. Dat op wonderbaarlijke wijze Daenerys toch nog een keer zwanger kan worden en sterft tijdens de geboorte van haar kind. :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Lekker dramatisch einde, typisch GOT als zwangere Cersei enkele episoden daarvoor ook al dood gaat terwijl ze zwanger is.

Die scene was een hele verbetering ten op zichte van

6 likes

Dany denkt alleen dat ze niet zwanger kan worden door Mirri Maz Dur, en het is niet alsof die zo betrouwbaar is. Ik denk dat ze op de boot al zwanger is geraakt, en dat dat kind Azor Ahai gaat zijn. Alhoewel het ook gewoon Jon zou kunnen zijn, die voldoet ook aan alles ervoor…

Melisandre komt sowieso ook nog terug, ze stond ook op de officiĂŤle posters van hbo, niet alleen die van ziggo. Dat wordt ook nog een interessante hereniging, Mel vs. ongeveer iedereen die haar haat (Davos, Jon, Gendry, Cersei, Varys).

@anon42392789 Die Mhysa scène is echt zo… ugh.

2 likes

Ik moest echt lachen om ‘no hablo dothraki’ hahaha, zo slecht.

IK WIL GHOST :sob:

En de volgende aflevering.

2 likes