Gametopic

Mijn/onze setup nu. Ik wil dus nog 2 nieuwe monitoren om deze te vervangen en een headset stand, en eigenlijk ook een nieuwe headset haha. En nu ook een lichtsnoer :joy:
Bureau is nu wel een stuk leger tho! Aan de andere kant van de kamer staan 2 vitrinekasten. 1 met pop funko’s en 1 met vintage gameconsoles.

6 likes

Haha mijn bureau staat zooo ramvol. Voornamelijk omdat het ook mijn werkplek is, ik moet echt aan t einde van elke dag puinruimen haha.

Live foto van mijn teringzooi op dit moment:

foto

Onder mijn bureau staan dus mijn mini ITX kast en de playstation, Links de mini SNES en Switch dok maar de switch zelf staat nu in zn andere dock in de woonkamer haha!

3 likes

Kan wel kloppen! Volgens mij heb ik hem eerder in dit topic al een keer geplaatst!

Wat een super mooi uitzicht!
Echt leuk om jullie pc’s te zien, wil zelf dit jaar ook nog een pc bouwen als vervanging voor mijn oude laptop maar vind het wel lastig (en duuuur) wat de beste keuze is. Heeft gelukkig geen haast haha

1 like

Haha het is nu ook echt HEEL ERG moet ik eerlijk zeggen, kabels overal en losse spullen die normaal er niet liggen. Maar dit huis is sowieso niet optimaal voor een gamekamer. Over een paar maanden verhuizen we waarschijnlijk naar MontreĂĄl en daar wil ik het anders aanpakken. Ook een groter bureau, twee gelijke schermen etc.

Mijn vriend werkt in de IT dus hij heeft me gelukkig kunnen helpen met de pc’s bouwen, anders had ik absoluut niet weten waar ik moest beginnen

2 likes

Haha het is hier nu 11:54. We wonen in Calgary en alle meubels stonden al in dit huis dus had wat dat betreft helaas weinig te kiezen :wink: . Maar dat wil ik in het volgende huis anders aanpakken dus daar kijk ik ook echt heel erg naar uit! Nu is het eigenlijk al een halfjaar een tijdelijke oplossing en die is niet optimaal

2 likes

Ik vind desk setup foto’s altijd leuk om te zien :grin:

Deze bureau heeft mijn grootvader gemaakt toen we hier enkele jaren geleden kwamen wonen. Hier zit ik dus heel vaak te gamen, terwijl mijn man tv kijkt. :smiley:

7 likes

Noooooo wat een jaloersmakend mooie desks! Kom ik aan met m’n (niet-eens-gaming) laptop, weliswaar pas een paar weken oud. Ik ben nog nieuw in gaming world, mijn processor kan het allemaal nĂ©t aan, of net niet hendelen. Heb een HP Spectre x360 15 laptop dus echt qua grafische kaart etc. niks speciaals maar voor mij echt al een mega heftige ervaring dat ik Ășberhaupt kan gamen. :smile: Wist echt niet wat ik meemaakte toen ik Steam ontdekte. Heb nu al teveel spellen om in 50 jaar uit te spelen op mijn trage lappie :’) Leuk om dit topic te volgen!

*** Oh edit: hoevaak en veel gamen jullie? Ik ben aan de laatste paar maanden van een PhD bezig dus lekker handig dat ik ook echt nu deze ontdekking doe, maar OMG NOG ZOVEEL GAMING SHIT TE DOEN. Ain’t nobody got time for work.

2 likes

Ik game bijna elke dag, maar ik heb het geluk dat ik mijn eigen bedrijf heb en dus zelf mijn tijd in deel. Ik probeer dus altijd ff lekker in mijn pauze te gamen, vind ik echt mega ontspannend! Maar het is dus soms wel echt maar een halfuurtje haha heb al heel lang niet meer uren achter elkaar gegamed
 :frowning:

1 like

Welkom :grin:

Ik game bijna elke dag wel een uurtje tot anderhalf uur. Er is een periode geweest dat het soms bijna 3u per dag was en in de weekends meer. En dat was nog niet zo lang geleden.

Ik ben opgegroeid met Pc’s thuis. Mijn vader had een Amiga met kei veel spelletjes op diskettes en die stond op mijn kamer. Met een joystick of het toetsenbord heb ik uren gespeeld. En nadien kwamen er 2 pc’s in de woonkamer en schakelden we over naar multiplayer games binnen het gezin. Om dan uiteindelijk op mijn 13de een eigen pc te hebben :yum:

1 like

Wat een mooie desks hebben jullie allemaal :heart_eyes: wij hebben sinds kort ook een game kamer (heb eindelijk ook een eigen game pc!) maar moet het nog leuk maken. Heb nu wel een klein lichtsnoer op m’n bureau met een Ahri nendoroid maar wil liever fairy lights aan de muur, en nog een plank met m’n andere game figures. En een fijner bureau want deze is net te krap eigenlijk haha

3 likes

Die vlucht/flight levels in Spyro :scream: en elke keer als ik op het randje van totale waanzin zit haal ik ‘m ineens haha

1 like

Ik ben geinspireerd door jullie en heb mijn bureau een beetje opgeruimd, misschien ga ik toch ook nog geen goedkoop kastje scoren bij de Ikea om bepaalde werkdingen in op te bergen. Ik heb mijn microfoon, harde schijven en koptelefoon elke dag nodig maar ze hoeven natuurlijk niet zo los overal te liggen haha. Maar mijn bureau is nu al een stuk leger :smiley:

2 likes

Aantal keer per week. Eerder elke dag, maar nu ik bezig met met een research heb ik niet zoveel tijd meer T___T

1 like

Ik game heel weinig de laatste jaren. Meestal kom ik maar 1 of 2 titels per jaar tegen die me echt aanspreken helaas. Gelukkig zijn het vaak wel grote titels met veel speeltijd.

2 likes

Is het misschien een idee om je computerschermen op een verhoogje te zetten, waardoor je daaronder je harde schijven al kan bewaren ? Ik heb lange tijd dit gebruikt:

Foto + link Ikea

Maar er zijn genoeg andere mogelijkheden op internet te vinden dit iets mooier ogen dan wat ik had :stuck_out_tongue:

Voor de hoofdtelefoon, heb je een mogelijkheid om het eventueel op te hangen ?

Voorbeeldje van Ikea

Ik weet niet of dit een idee is ?

Maar ik vind je uitzicht geweldig !!!

Ik vind dat zo moeilijk, ben bang dat ik verkeerde keuzes maak

Ik game elke dag wel, haha. Ligt er een beetje aan hoe leuk ik het spel vind. Maar ik game wel max. een uur per dag, want ik raak mijn concentratie snel kwijt.

Leuk om al die pc set-ups te zien! Ik game nu nog op mijn laptop, maar mijn vriend en ik hebben wilde plannen voor als we eenmaal samenwonen, haha. Als we een extra kamer hebben, dan wordt dat de game/hobbykamer (met voor mij ook een bureau om aan te naaien).

Steam heeft trouwens nu ook een autumn sale, denk dat ik nog wel wat spellen ga aanschaffen.

1 like

Oja, dat is dan wel handig! Ik heb vaak last bij spellen dat ik bang ben iets fout te doen, waardoor ik het minder ga spelen. Net als bij zelda en horizon, ik moet alles verzamelen en wil niets uitgeven qua spullen want straks heb ik t weer nodig???

Heeft iemand weleens dream daddy gespeeld? Zie hem voor 50% korting op steam.

1 like